حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعضی از مشخصات صفحه‌نمایش Xperia XZ2 Pro در بنچمارک مربوط به html لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سونی، شایعات

برای مدتی است که ما منتظر رونمایی از دستگاهی خاص توسط سونی هستیم البته اگر به یاد داشته باشید، مدیر سونی اعلام کرد که قصد رقابت به صورت فعلی در بازار داغ اسمارت‌فون‌ها را ندارد و ترجیح میدهد با تمرکز بر روی کیفیت دستگاه‌های قابل قبولی را در بازار عرضه کند. چند شایعه در مورد Xperia XZ2 Pro منتشر شد و در بنچمارکی لو رفته شاهد بعضی از مشخصات مربوط به صفحه‌نمایش آن هستیم. در ادامه همراه باشید.

اولین نکته در مورد این دستگاه این است که از نسخه اندروید ۸.۱ اوریو استفاده می‌کند. رزولوشن نوشته شده در این تست برای صفحه نمایش سایز 424 در 848 پیکسل را نشان می‌دهد! نمی‌توان رزولوشن دقیق صفحه را متوجه شد اما نکته‌ای که در این میان است، نسبت صفحه است که برابر با 2:1 یا به عبارتی 18:9 است. این نسبت تشابه زیادی به LG G6 و Galaxy S8 دارد.

از بقیه مشخصات چه خبر؟ متاسفانه اطلاعات زیادی را نمی‌توان از تصویر فوق برداشت کرد. تصور ما این است که با دستگاهی با زبان طراحی نسل‌های قبل اما با حاشیه‌های به مراتب کمتر رو به رو باشیم. هر چه باشد هم سری XZ است و هم نسل دوم و هم پسوند Pro دارد نظر شما چیست؟ شما چه برداشتی دارید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

با صفحه نمایش اولد و کم حاشیه سونی هم به صحنه رقابت بر می گرده بشرطی که دوربین مناسبی داشته باشه

Peiman

خوشحالم که از نسبت ۱۸ به ۹ استفاده کرده .امیدوارم طراحیش بسیار زیبا باشه . بی صبرانه منتظر دیدن یه عکس از این گوشی هستم

Mortazavi

شاید مثل پارسال دوتا گوشی معرفی کنه xz1s و xz1pro یا premium فقط اینو میدونم این سیاستی که نه اسم نه غالب (فبلت،گوشی،شبه پرچمدار،پرچمدارو…) گوشی مشخصه کاملاً احمقانست و مشتری پرون
فکر می کنم تغییرات بنیادی تو صفحه و دوربین باشه تا طراحی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....