حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) لو رفت، طراحی یکتا و جالب

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، شیائومی

سه روز پیش در ترنجی دیدیم که امتیاز بنچمارک Antutu شیائومی می میکس 2 اس بالای 270 هزار است! و دلیل این امتیاز بالا اولا این است که شیائومی می میکس 2 اس به احتمال زیاد اولین موبایل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 باشد و دوما اینکه بنچمارک Antutu در نسخه جدید خود با تغییر سنجش گرافیکی دستگاه ها امتیاز بیشتری به آن ها می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به طراحی یکتا و جالب شیائومی می میکس 2 ای (Mi mix 2s) داشته باشیم.

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

تصویری که بالا می بینید مربوط به پوستر شیائومی می میکس 2 ای (Mi Mix 2S) است. این دستگاه به تعبیر شیائومی از طراحی Full Screen 3.0 بهره می برد و معنی ان را می توان در زائده کوچک تصویر روی گوشه بالا سمت راست دستگاه دید. در حقیقت شیائومی حدود دو سال پیش برای اولین بار شیائومی می میکس را با طراحی بدون حاشیه رونمایی کرد. نسل بعدی آن یعنی می میکس 2 با طراحی بهتر عرضه شد. حالا می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) با طراحی تمام صفحه که فقط یک زائده تصویر برای دوربین سلفی روی گوشه بالا سمت راست نمایشگر دارد، عرضه شده است.

ما این طراحی را “یکتا” می دانیم چون بر خلاف خیلی از شرکت که دوست دارند شبیه به آیفون X باشند و زائده تصویر را وسط نمایشگر قرار دهند اما شیائومی با دید متفاوت این زائده را در اندازه کوچک و روی گوشه سمت راست نمایشگر در نظر گرفته است. این زائده آنقدر کوچک هست که هم ارز نوار وضعیت دستگاه بوده و تاثیر زیادی در تجربه کاربری ندارد. البته! از یاد نبرید که گوشه ها در رابط کاربری عموما عملکردهای خاص دارند و برای برنامه و بازی های تمام صفحه شاید دچار مشکل شویم مگر اینکه شیائومی به هیچ برنامه ای اجازه اجرا شدن تمام صفحه کامل (منظور تا مرز نوار وضعیت است) را ندهد!

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس (تصویر پستی که در این عکس می بینید، مربوط به می میکس 2 است)

از دیگر مشخصات جذاب می توان به نمایشگر حدود 6 اینچی، چیپست اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

دوربین دوگانه شیائومی می میکس 2 اس با حسگر تصویر IMX363 سونی همراه است که رزلوشن 12 مگاپیکسلی دارد. در رابط کاربری آن از هوش مصنوعی استفاده شده است و گفته می شود که برای تشخیص چهره سیستمی شبیه به Face ID اپل دارد، البته ما نمی دانیم با آن فضای محدود بالای نمایشگر چطور ممکن است اما می گویند!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد شیائومی بار دیگر می خواهد روی مرزهای فناوری قدم بزند و آن را جا به جا کند! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

این شد طراحی نه اونی که هواوی طراحی کرده

Peiman

من نمی‌دونم با چه کلمه ای طراحی این گوشی رو توصیف کنم . بی نظیره . نه تنها طراحی بلکه مشخصات فوق العاده ای هم داره

ahmad

جلوی گوشی بالا سمت راست چرا اینجوریه

mosayebso

جایگاه دوربین سلفی هست

mosayebso

مشخصا در بین گوشی های بی حاشیه بهترین طراحی ممکنه رو داره و بسیار زیباست
اما خب هرچیز خوبی یه قسمت بدهم داره
الان این گوشی بیفته زمین مطمئنا مقاومت صفحش در مقابل شکستن کمتر از گوشی های دیگه هست و زودتر میشکنه و از اونجا که گوشی پرچمدار و گران قیمتی هست هزینه تعویض پنلش بخاطر شکل ویژه ای که داره بسیار بالاس
و اون زائده بالا که نسبت نامتعارفی به صفحه گوشی میده میتونه مشکل ساز باشه البته مشکلات نرم افزاری قابل رفع هستن
در نهایت امیدوارم برخلاف نسل های گذشتش دوربین مناسبی داشته باشه

REZA

خیلی طراحی ساده و زیبایی داره اگهنگم بهترین ولی یکی از بهترین بی حاشیه هاس،قبلا هم یه گوشی زده بودکه دوربینش پایین بود و صفحه کامل،ولی الان رفته اون بالا،اصلا اون یه ذره هم به چشم نمیاد.

Mortazavi

مثل همیشه هر سال سری می میکس یه سورپرایز فوق‌العاده ست

mTAAHAAm

این شد طراحی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)