حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیانیه رسمی شرکت سامسونگ در ارتباط با سوءتفاهم توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس بیش از ۴ هزار گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ ۲۰۱۸ (نسخه‌ای خاص از گوشی گلکسی نوت ۸) را به کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۸ تحویل داده است. هرچند سامسونگ دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل این گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی نداشت، اما برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم بصورت فعال اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار داده است. اکنون خوشحالیم که می‌شنویم کمیته بین‌المللی المپیک نهایتا به این تصمیم رسیده است که گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ ۲۰۱۸ را در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار دهد.

شرکت سامسونگ ایران پیش از این حمایت کامل خود از حضور ایران در این بازی‌ها را با اعزام تیمی ۱۰ نفره از نمایندگان کشورمان برای حمل مشعل المپیک ثابت کرد. این تیم متشکل از ۹ چهره الهام‌بخش و موفق ایرانی بود که با پرچمداری بهرام رادان، بازیگر پرآوازه و محبوب کشورمان، به کره‌جنوبی سفر کرده و در کنار نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم حمل مشعل المپیک شرکت کردند. این حرکت سامسونگ که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت انجام شده استقبال گسترده ورزش دوستان ایرانی را به همراه داشت.

سامسونگ همواره خانواده ایرانی خود را به عنوان بخشی از هویت جهانی خویش به رسمیت شناخته و به آنها احترام کامل گذاشته است و در این جریان نیز نگرانی بجای مردم ایران را به اطلاع کمیته بین‌المللی المپیک و دیگر مسئولان این بازی‌ها رسانده است. ما از نظرات کاربران ایرانی‌مان قدردانی کرده و همواره تمامی تلاش خود را برای حل هرگونه مشکلی به کار خواهیم بست، حتی اگر خودمان نقشی در آن نداشته باشیم. حضور و تعهد ما در ایران و نوع عملکردمان در این کشور نشان می‌دهد تا چه حد حقوق تمامی افراد را برای دسترسی برابر و واقعی به فناوری، به رسمیت می‌شناسیم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اینکه این اتفاق برای کاروان ورزشی کشور ما افتاده، قطعا ناراحت کننده هست. کلا ما 4 تا ورزشکار داشتیم در این کاروان و دادن 4 تا نوت 8 اصلا هزینه ای نداره برای سامسونگ. اما قبل از اینکه پیش داوری کنیم، باید ببینیم مشکل کار کجا بوده. چون سامسونگ تقصیر رو به گردن کمیتهبین المللی المپیک انداخت و در خبر بعدی هم این کمیته المپیک بود که عقب نشینی کرد و گفت به کاروان ایران هم هدیه داده میشه. در این باره هم هنوز خبری ندیدم که کمیته المپیک گفته باشه، تقصیر ما نبوده و مقصر خود سامسونگ بوده. به نظرم سامسونگ همه هدایا رو که چهار هزار نوت 8 بوده، به کمیته بین المللی المپیک تحویل داده و دیگه وظیفه دادن هدایا رو به کمیته المپیک سپرده. حالا اگر این وسط کمیته بین المللی المپیک نخواسته به ایران هدیه بده، تقصیر سامسونگ نیست. مگر اینکه خلاف این ثابت بشه. حتی اگر محل توضیع یک فروشگاه سامسونگ هم بوده باشه، اما کمیته بین المللی المپیک سامسونگ رو از دادن هدیه به ایران منع کرده باشه، باز هم تقصیر سامسونگ نیست. به قولی سامسونگ مامور بوده و معذور. هر چند من خیلی خوشحال شدم که برخورد قاطع مسئولان داخل رو دیدم و کمیته بین المللی المپیک رو مجبور به عقب نشینی کردن. نباید احساسی تصمیم گرفت و انگشت اتهام رو مستقیم به سمت سامسونگ گرفت. فعلا که شواهد و قرائن میگه سامسونگ بی تقصیر بوده و کمیته بین المللی المپیک مقصر بوده، مگر اینکه در آینده خلافش ثابت بشه. اما سوالی که در انتها دارم این هستش که ما چکار کردیم که باید مثل کره شمالی این برخورد باهامون بشه و اینکه چرا ما شدیم موضوع داغ جهان و اینکه چرا ایران نباید مثل همه کشورهای متمدن و فرهیخته باهاش رفتار بشه و چرا جایگاه ایران انقدر کاهش پیدا کرده تا چنین برخوردهای بدی با ما بشه.

ahmad

من هنوز مثل بیشتر مردم و مسئولین قانع نشدم که سامی نقشی نداشته و سامسونگ باید عذرخواهی کنه مگه اینکه کمیته المپیک بیاد بگه تقصیر ماست

Pouya

احمد جان من باهات مخالفم چون خیلیییی دور از ذهنمه که فک کنم سامسونگ میاد با همچین کاری محبوبیت خودشو و این اسم و رسمی که به دست اورده رو توی ایران زیر سوال ببره همونطور که جناب اریان هم گفتن سامسونگ به تعداد گوشی رو تحویل کمیته بین المللی المپیک داده وظیفه تحویلو به اون سپرده ربطی به سام فک نکنم داشته باشه

ahmad

آقای مخملی یه چیز هم بگم اونم اینکه اعتراض من به شما بخاطر پوشش ندادن خبر بود نه شما خبر رو پوشش ندادین و صبر کردین یه جوری سامسونگ رو بی گناه جلوه بدید شاید هم بیگناه باشه ولی باید همون اول خبر رو میرفتین.

Peiman

موافقم ??

ahmad

اقای مخملی من نگفتم بگید سامسونگ مقصره میگم خبر ندادن گوشی رو برید همین

mTAAHAAm

در این قضیه، سامسونگ کوچکترین تقصیری نداره.توزیع هدایا وظیفه کمیته مسابقات بوده و سامسونگ هم تامین کننده و اسپانسر.
حتی اگر هم مثلا شرکت فرش ایرانی اسپانسر بود این مشکل پیش می آمد.
کدام عقل سلیم باور می کنه سامسونگ بخاطر ده دستگاه گوشی، خودشو زیر سوال ببره؟
سامسونگ و همچنین الجی در خصوص ایران قبلا حسن نیتشونو نشون دادن.
دست و پا زدن عده ای هم تاثیر نداره.

ahmad

دوست عزیز مثل اینکه تبلیغ ضد ایرانی سامسونگ یادتون رفته

mTAAHAAm

تبلیغ ضر ایرانی تلویزیون اسراییل.
چندین بار دیدم.
اصلا تبلیغ سامسونگ نبوده.جایزه شما تبلت سامسونگ بوده.
بهر حال اگر مشخص بشه سامسونگ مقصر بوده(که بعیده) من هم گوشی بعدیمو سامسونگ نمی خرم این تنها کاریه که می تونم

Saeed Mohammadipouya

بازم یکی از مدیراش فرار مالیاتی کرده خانوادتن از ریشه فساد تو اولویتشونه

Mohammadsoly

باز برید سامسونگ بخرید خوب شد فروختم اس7

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....