حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 برای برخی مناطق به تاخیر افتاد

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 به دلایل نامعلوم برای برخی از مناطق با تاخیر منتشر خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر از کاربران گلکسی اس 8 هستید به احتمال زیاد مشتاق دریافت اندروید 8 برای گوشی خود می‌باشید اما متاسفانه باید اعلام کنیم که شاید این بروزرسانی را به زودی زود دریافت نکنید.

تا به الان تنها معلوم شده است که قسمت شمالی قاره آفریقا تا آخر ماه فبریه قادر به دریافت این بروزرسانی نخواهند بود و احتمال اینکه آسیا نیز در این لیست قرار بگیر وجود دارد. البته تنها 25 روز تا پایان ماه فبریه باقی مانده است و نگرانی خاصی در این مورد وجود نخواهد داشت و دارندان گلکسی اس 8 می‌توانند تنها 25 روز دیگر برای دریافت بروزرسانی درصورت وجود ایران در لیست، صبر کنند.

البته این مورد را باید بگوییم که هنوز مشخص نیست که چه کشور‌هایی قادر به دریافت این بروزرسانی هستند ولی با توجه به اخبار‌های اخیر می‌توان فهمید که تا قبل از پایان نیمه اول سال 2018 باید شاهد ارائه این آپدیت برای کشور‌های مختلف باشیم.

نسخه 9 رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با اموجی و گیف‌های جدید قرار هست که منتشر بشه و همچنین بهبود‌هایی در بخش نرم‌افزاری نیز دیده شده. همچنین میانبر‌های برنامه‌ها نیز تکمیل‌تر از قبل شده و ویژگی‌های کلیدی اندروید 8 نیز به این آپدیت اضافه شده. همچنین رنگ‌های بیشتری برای فیلتر کردن رنگ آبی در این نسخه اضافه شده و شما می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahyar4581

پس برای اس۷ اج چی؟??

hamid reza

تو 7که باتریمون ضعیف تر شد تو 8 ضعیف تر نشه خوبه

Peiman

فک کنم بیشترین تغییرات اندروید ۸ رو سامسونگ اعمال کرده

ahmad

این همه تاخیر واسه چیه اخه

amir shar

بخاطر امکانات زیاد تر و کم تر کردن باگ ها و …

طی چند سال استفاده از پرچمدار های شرکت های مختلف از جمله ال‌جی، سونی، سامسونگ از هر نظر اپدیت دهی سامسونگ رو برتر میدونم درسته دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره! برای اثباتش میتونی جدید ترین نسخه اندروید پرچمدار های سونی رو با پرچمدار های سامسونگ مقایسه کنی تا تغییر رو متوجه بشی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji