حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده تراشه در جهان است

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به تازگی اعلام کرد که توانسته است به 50 میلیارد دلار سود را در سال گذشته دست پیدا کند. رکورد ثبت شده توسط سامسونگ برای سه ماهه چهارم سال گذشته در بخش‌هایی به مراتب بهتر از فروش گلکسی‌ها بوده است. در ادامه همراه باشید.

بخش هایی که در سود بسیار بالای این شرکت نقش پر رنگی داشته است، شامل ماژول های حافظه، نمایشگرها و پردازنده ها هستند اما این کسب و کار تراشه است که در سال 2017 سامسونگ بسیار خوش درخشیده است. در گزارش سالانه، این بخش 69 میلیارد دلار به درآمد سامسونگ در سال گذشته کمک کرد این در حالی است که اینتل به عنوان پادشاهی در این حوزه با 63 میلیارد دلار پرونده مالی خود را بست.

این یک تغییر بزرگ در کسب و کار سیلیکون به شمار می‌آید. مهم نیست که چقدر شما آن را جزئی تصور می‌کنید و حتی اگر تمرکز اینتل بر روی پردازنده های x86 با ارزش تر است این را باید قبول کنیم که سامسونگ بسیار موفق تر به جذب بازار موبایل بوده است و این بازار موبایل است که بزودی بر روی تمامی قسمت‌های فناوری اثر گذار خواهد بود چرا که هم اکنون با همین پردازنده‌های موبایلی می‌تواند بسیاری از اموری که تا قبل تنها محدود به PC بود را انجام داد در نتیجه نمی‌توان قدرت سامسونگ را دست کم گرفت.

 

این مورد را نیز اضافه کنیم که اینتل اساسا کسب و کار حافظه کامپیوتر را ایجاد کرد اما در آن زمان رونق شرکت های الکترونیکی در ژاپن بیشتر بود در حالی که سامسونگ مجوز فعالیت خود را  از ژاپن گرفت و اکنون ضمن آنکه شاهد هستیم در زمینه حافظه‌های کامپیوتری رشد بسیاری کرده است، خودمان را برای پادشاهی جدید آماده می‌کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

سامسونگ هرچقدرم بزرگ باشه من شخصا کوالکام رو پادشاه میدونم

Peiman

این سامسونگ هر روز داره بزرگتر و قدرتمند تر از قبل میشه و همچنین مستقل تر . در تولید پردازنده مستقل شده، صفحه نمایش مستقل بود، حافظه . و حتی تقریبا در بخش سنسور دوربین! .اگر چیزی رو فراموش کردم شما اضافه کنید

Mortazavi

سامسونگ هر روز بهتر از دیروز⁦⁦✔️⁩⁦✔️⁩⁦✔️⁩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....