حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ در سایت dbrand لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

لو رفتن های متفاوتی داریم! جمله معروف ما اول هر لو رفتن است اما واقعا لو رفتن ها تنوع بیشتری از خود موبایل ها پیدا کرده اند! امشب گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ روی سایت dbrand، معروف ترین فروشنده برچسب های تزئینی، محافظتی موبایل قرار گرفته و شما می توانید به راحتی و به سلیقه خود برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ برچسب انتخاب کنید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به رندرهای موجود در سایت dbrand داشته باشیم.

این دو تصویر رندرهای خامی هستند که در وب سایت dbrand موجود است و شما می توانید روی آن شخصی سازی انجام بدهید. طراحی به صورت کلی همان چیزی است که دیده ایم و انتظار داریم. برای متوجه شدن حاشیه های جلو ما در ترنجی تصویر زیر را از گلکسی اس 9+ (و تصویر اصلی مطلب را از گلکسی اس 9) در سایت dbrand ساختیم:

گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی اس 9 پلاس

مشخصات حاشیه ها خیلی کم کاهش پیدا کرده اند به صورت کلی می توان گفت سامسونگ راهبرد خود را پیش گرفته است. درباره تفاوت در دوربین های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ نیز اینجا تایید می شود که دوربین گلکسی اس 9 تکی و گلکسی اس 9+ دوگانه است. حسگر اثرانگشت نیز زیر دوربین قرار گرفته است.

به صورت کلی می توان گفت که داده دیگری از این شایعه استخراج نمی شود اما می توانید در گالری تصاویر زیر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را با برچسب های مختلف dbrand ببینید:

نظر شما درباره این شایعه چیست؟ به نظر نمی رسد که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ با چیزی که می بینیم متفاوت باشند!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

نکنه معرفی شده ما خبر نداریم⁦:-$⁩

Peiman

خب دیگه چیزی نمونده که ندونیم . سامسونگ نمی‌خواد تو اسفند خودشو به زحمت بندازه??

Amin.light33

فقط رنگ شرت طرفی که میخواد معرفی کنه معلوم نیست??????

mosayebso

طراحی چیزی نبود ک از اس۹ مورد انتظار باشه
از ماه ها قبل گفته شده بود ک طراحی تغییر چندانی نمیکنه اما از بخش های دیگه بخصوص دوربین انتظار تغییرات زیاد هست مثلا احتمال فیلم برداری بصورت ۱۰ بیت و ۶۰ فریم در رزولوشن ۴کا و عملکرد استثنایی توی نور کم و ..
اینکه قابلیت هاش کم کم توی فضای مجازی رو میشه ب چند دلیل هست
۱:الان موبایل در مرحله تولید انبوه قرار داره
۲:الان کمپین های تبلیغاتی سامسونگ مشغول تهیه ویدئو ها و عکس های تبلیغاتی از گوشی هستن
۳:سامسونگ مراگز تحقیق و توسعه خیلی زیادی در سراسر دنیا داره ک طبیعتا افراد زیادی توی این جاها مشغول ب کار هستن و سامسونگ نمیتونه همه اونها رو کنترل کنه ولی با تمام این تفاسیر هنوز هم ک هنوزه عکس زنده ای از موبایل بدست نیومده و همه کانسپت و رندر هستن و نشان دهنده سختگیری های بیشتر نسبت ب قبل شده و تنها قابلیت نرم افزاری ک لو رفتههمون ترکیب تشخیص چهره و عنبیه هس ک اون هم از روی سورس کد بدست اومده ک فک نکنم سامی چندان مقصر بشمار بیاد
و در اخر با اینکه سامی چندان از این رویه راضی نیس اما خب یجور تبلیغات مفت و رایگان هست براش و عطش محصول جدید رو افزایش میده و برای خریداران هم بهتر هست چون میتونن از الان برای خریدن یا عدم خریدش تصمیم گیری کنن

Mortazavi

سلام سینا خان

من هم با شما موافقم که قسمت زیادی از این شایعات و لو رفتن ها کنترل شده هست

در واقع سامسونگ تبلیغات مفت بدست نمیاره بلکه با استراتژی های حرفه ای باعث این تبلیغات و ایجاد عطش میشه که واقعاً تو این زمینه سامسونگ و اپل فوق‌العاده اند

Peiman

داداش همیشه از کامنت های زیبا و حرفیه ایت لذت بردم ?? ادامه بده

amir shar

انتظارات زیادی از اس۹ و اس۹ پلاس دارم. باید یه گوشی تمام عیار باشه مخصوصا در بخش طراحی پشت گوشی که طبق رندر های منتشر شده گوشی زیباییه ظاهرا حالا ببینیم واقعیش چی میشه!
در بخش نمایشگر هم که شک ندارم بهرین عملکرد رو خواهد داشت
فقط دوربین می مونه که یه آپدیت اساسی نسبت به اس۸ نیاز داره و مشخصات جالب و جذابی از اون لو رفته

Mortazavi

جناب عطایی با وجود دیافراگم متغیر اس۹ اگه مثل گوگل بتونه بصورت نرم افزاری افکت بوکه رو اعمال کنه تنها کمبودش نسبت به دوربین دوگانه فقط زوم اپتیکال هست،درسته؟
بنظر من با این نوآوری فوق حرفه ای سامسونگ دیگه نیازی به دوربین مخصوص عکاسی پرتره نیست و میشه از یک لنز زاویه باز یا سیاه سفید(افزایش جزیئات مخصوصا در نور کم) بعنوان لنز دوم استفاده کرد.

چقدر منتظر دیدن بازدهی دیافراگم متغیر اس۹ هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)