حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیکسبی 2 (Bixby 2) بدون نیاز به تکرار دستور Hi Bixby عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ مشهور است به علاقه موازی کاری با گوگل! این شرکت کره ای همیشه برخی سرویس های مشابه گوگل را دارد یا حتی برخی قابلیت های ویژه اندرویدی را حتی پیش از گوگل روی موبایل های خود دارد. از جدیدترین سرویس های مشابه موجود در اکوسیستم سامسونگی می توان به بیکسبی (Bixby) اشاره کرد. امروز خبری درباره بیکسبی 2 (Bixby 2) منتشر شده که نشان می دهد دیگر برای هر دستور نیاز به تکرار Hi Bixby نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بیکسبی، این دستیار صوتی هوشمند قدرت گرفته از هوش مصنوعی که برخی حتی معتقدند سامسونگ با قطع امید از آن به خود لطف بزرگی می کند اما همچنان قوی ادامه می دهد و در نمایشگاه CES 2018 دیدیم که گستره خود را به لوازم خانگی سامسونگ نیز گسترش داده است. حتی مدیر هارمن معتقد است اسپیکر بیکسبی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا برتر خواهد بود و این ها نشان می دهد که شاید باید بیکسبی را جدی گرفت. حالا خبری درباره نسخه بعدی آن یعنی بیکسبی 2 (Bixby 2) می رسد که گویا بدون نیاز به تکرار دستور Hi Bixby عرضه خواهد شد!

اگر به یاد داشته باشید بیکسبی تنها دستیار هوشمند صوتی بود که توانایی درک چند دستور پشت سرهم را داشت، مثلا اینکه دوربین را باز کن > یک عکس سلفی بگیر > به دسته بندی مورد علاقه ها منتقل کن! همچنین این دستیار هوشمند صوتی همانند گوگل اسیستنت می تواند به صورت مکالمه وار با شما صحبت کند، یعنی در ادامه موضوعی که آغاز کرده اید سوال بپرسید.

حالا به نظر می رسد بیکسبی 2 (Bixby 2) قرار است این قابلیت را گسترش بدهد و نیازی نباشد برای هر دستوری که می خواهید به آن بدهید عبارت Hi Bixby را تکرار کنید. انتظار می رود بیکسبی 2 که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ معرفی شد همراه با گلکسی اس 9 ارایه شود. نظر شما چیست؟ سامسونگ باید بیکسبی 2 را فراموش کند و به گوگل اسیستنت تکیه کند یا برای آینده که بر مبنای هوش مصنوعیِ متکی بر “داده” است، داده جمع آوری کند!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من اتفاقا خیلی به بیکسبی امیدوارم . مطمئنم که در آینده پیشرفت خیلی جدی میکنه

mosayebso

بیکسبی قراره مرکز اکوسیستم هوشمند سامسونگ باشه ک این اکوسیستم محدود ب موبایل نیست و تمام وسایل خانه و حتی خودرو رو شامل میشه
همین الان هم بیکسبی در نسخه یک از خیلی جهات برتر از گوگل اسیسنت و الکسا و سیری و کورتانا هست از جمله عملکرد های کنترلی موبایل و اجرای دستورات پیچیده و پشت سرهم و نقاط ضعفش فقط در سوالات مربوط به سرچ در دیتاسنتر ها هست ک کمپانی های رقیب به واسطه سالها فعالیت توی دیتاسنتر ها از بیکسبی و سامی جلوتر هستند اما خب سامسونگ هم طبق اعلام مدیرانش قصد داره ک یک کمپانی شبکه محور بشه و دیگه کم کم از سخت افزار مطلق به یک شرکت بینابین تبدیل بشه و تمام نیازهای خودش رو خودش تامین کنه حتی در نرم افزار

Peiman

????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)