حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سونی با الجی برای نمایشگر OLED نوید از احتمالا اکسپریا با نمایشگر تاشو می دهد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، سونی، شایعات

این روزها از هر طرفی خبر از احتمال تولید موبایل منعطف یا موبایل با نمایشگر تاشو می آید! پس از ثبت پتنت اوپو (Oppo) برای موبایل با نمایشگر منعطف و پیش از آن پتنت های سامسونگ، مایکروسافت، الجی و شایعات آیفون های اپل، حالا نوبت به شایعات پیرامون موبایل منعطف سونی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره همکاری سونی با الجی برای نمایشگر OLED نوید که از احتمالا اکسپریا با نمایشگر تاشو می دهد، صحبت کنیم.

الجی OLED

الجی OLED

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم نمایشگر OLED برای اکسپریا سونی در آینده محتمل است و تنها یک هفته بعد نمایشگر 4K OLED سونی برای اکسپریا 2018 رسما توسط یکی از مدیران تایید شد. حالا از منابع الجی می شنویم که سونی همکاری خود را با این شرکت کره ای بخش تلویزیون های OLED به موبایل های هوشمند نیز گسترش داده است. به نظر می رسد که الجی نمایشگر OLED منعطف موبایل هوشمند را برای سونی تامین خواهد کرد اما جزئیاتی درباره زمان بندی این امر وجود ندارد.

یک مقام رسمی آشنا با LG Display گفت:‌ “ما در حال حاضر می دانیم که سونی روی نمایشگرهای OLED منعطف کار می کند. سونی در حال حاضر در تلاش برای استخدام مهندسین نمایشگر OLED است. انتظار می رود سونی از عوامل موفقیت خود در صنعت (پنل نمایشگر) تلویزیون در صنعت موبایل هوشمند بهره ببرد و محصولاتی همچون موبایل های منعطف را توسعه بدهد.”

همانطور که در ترنجی خواندید شایعات پیرامون استفاده از نمایشگر OLED در موبایل های سونی جدیدا تشدید شده است به نحوی که انتظار داریم اکسپریا ایکس زد پرو با نمایشگر 4K OLED در کنفرانس نمایشگاه MWC 2018 سونی رسما معرفی شود. موبایل های منعطف یا با نمایشگر تاشو نیز ترندی هستند که اگر در 2018 شکوفا نشوند قطعا نشانه هایی از آن در سال 2019 خواهیم دید، پس بعید نیست که سونی نخواهد از این موضوع عقب باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سونی چه موضوعی را در سر دارد؟ آیا به روزی اکسپریا منعطف خواهیم دید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دیگه شکی نیست که آینده چطورخواهد بود و در حال حاضر به نظر میرسه سامسونگ از همه جلو تره در این زمینه

Saeed Mohammadipouya

اینده رو پیش بینی نکن تا برسی به وقتش

Mortazavi

آخه موبایل منعطف خیلی خوبه

کم کردن حاشیه و نسبت ۱۸:۹ همه واسه بزرگ کردن نمایشگر گوشیا بود که محدودیت و نواقصی داشت ولی اینجوری خیلی راحت میشه صفحات ۷اینچی حتی با نسبت ۱۶:۹ زد گوشی براحتی تو جیب جا شه!!!
امیدوارم زودتر عرضه شه البته بدون نقص حالا هر برندی زودتر موفق شد ناز شصتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)