حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با این ربات ویدیوی قلقلی درست کنید!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کلیپ‌های ویدئویی در مقایسه با نوشته‌ها و تصاویر، کمتر دیده می‌شود. هم در صفحات وب و هم در محیط پیام‌رسان‌هایی همچون تلگرام. شاید فکر کنید «حجم» و در نتیجه هزینه‌ی بالاتر، دلیل آن است. بله این هم هست اما بنظر می‌رسد که دلیل اصلی چیز دیگری است؛ کاربری که روی دکمه‌ی «پحش» کلیک می‌کند، باید چند دقیقه از تمام کارهایش دست بکشد و آن ویدئو را ببیند اما این کار، با روحیه‌ی شتابزده‌ی کاربران اینترنت سازگار نیست!


اینجاست که اپ تلگرام (به تقلید از غول‌هایی همچون یوتیوب) قابلیتی را ارائه کرد تا کاربران در حین پخش یک کلیپ، بتوانند در محیط برنامه بچرخند، پیام‌های دوستان خود را بخوانند و به آن پاسخ دهند؛ پخش ویدئو به صورت شناور و با حذف گوشه‌ها و گرد کردن آن.

با توجه به مقدمات فوق، بسیاری از مدیران موفق تلگرامی که خواهان تاثیرگذار بودن محتوای کانال یا گروهشان هستند و می‌خواهند تعداد بیشتری از مخاطبین به دیدن ویدئوهایی که بعضا با زحمت تهیه شده، رغبت کنند، چنین نیازی را احساس می‌کردند که مقاطع ویدئویی موردنظر را به صورت کلیپی گِرد (که دایره‌ای یا تلسکوپی نیز گفته می‌شود) به کاربران ارائه دهند اما محدودیتی که در حال حاضر وجود دارد این است که کلیپ دایره‌ای فقط توسط خود شخص می‌تواند تهیه شود (شبیه عکس سلفی) و محدود به 60 ثانیه است.

با اینکه تلگرام این ویدئوها را محدود به 60 ثانیه کرده است اما طبق تست‌هایی که ما با ربات انجام دادیم، ویدئوهایی تا حد 7 دقیقه، اکثرا بدون مشکل قابل تبدیل به ویدئوهای دایره‌ای هستند و ما ربات گردفیلم را برای همین نیاز تهیه کردیم.

برای این کار کافی‌ست کلیپی که در تلگرام دارید را به ربات گردفیلم فوروارد کنید و منتظر نتیجه بمانید. ربات ابتدا کلیپ ارسالی شما را از تلگرام به سرور ما دانلود می‌کند و سپس آن را به ویدئوی گرد تبدیل کرده و متنی که شما تنظیم کنید (آیدی کانال‌تان) را روی ویدئو درج می‌کند و سپس نتیجه را به صورت یک ویدئوی مدوّر به شما ارسال می‌کند. حال مخاطبین شما می‌توانند پس از کلیک روی پخش ویدئو، سایر مطالب شما را بخوانند یا از محیط شما بیرون بیایند و به سایر دوستان‌شان پاسخ دهند بدون اینکه پخش ویدئوی شما متوقف شود. پس از اتمام ویدئوی گرد نیز ویدئوهای گرد بعدی به ترتیبی که در کانال یا گروه قرار گرفته، پخش می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نبود این قابلیت شدیداً احساس میشد. خوشحالم اضافه شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....