حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم دیگری با آیفون ؛ Steven Soderbergh قرار است فیلم بلندی با آیفون بسازد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، مطالب ترنجی

دوربین تلفن‌های هوشمند از گذشته دور تاکنون راه دور و درازی را طی کرده‌اند و هم‌اکنون می‌توان به جرئت گفت که کیفیت دوربین تلفن‌های هوشمند برای بسیار از امور روزانه و نیمه حرفه‌ای کاملا جوابگو می‌باشد. امروز خبر رسیده است که یکی از کارگردانان معروف به نام Steven Soderbergh قرار است یک فیلم سینمایی با آیفون بسازد.

با ترنجی همراه باشید…

IndieWire در مصاحبه‌ای که با استیون در خصوص فیلم Unsane انجام داده است به این نکته اشاره کرده است که فیلم آن‌سان احتمالا به صورت انحصاری و کامل با دوربین آیفون فیلمبرداری خواهد شد.

سودربرگ در این خصوص می‌گوید:

من باید دلیل خوبی داشته باشم که در مورد آن فکر نکنم … به نوعی یک مانع فلسفی در ذهن همه در خصوص  اندازه دستگاه فیلم وجود دارد. من این مشکل را ندارم. من این را به عنوان یکی از تجربیات آزادیخواهانه یک فیلمساز شناخته شده ، نگاه می کنم و این ماجرا همچنان ادامه دارد. من لحظه‌ای را احساس کردم که خیلی برای صنعت فیلم مهم است. فیلمبرداری با آیفون برای من یک فصل جدید است.

سودربرگ پیش از این نیز روش‌های مختلف و متفاوت فیلمبرداری را برای فیلم‌های خود آزمایش کرده است و یکی از آن‌ها استفاده از دوربین‌های مخصوص RED است.

این اولین بار نیست که یک کارگردان برای ساخت فیلم خود از دوربین تلفن هوشمند استفاده می‌کند و پیش از این نیز در سال 2015 Sean Baker از آیفون 5 اس برای ساخت یک فیلم سینمایی استفاده کرده بود. با یکی از تلفن‌های سونی اکسپریا نیز حرکتی مشابه انجام شده بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فیلمبرداری آیفون اکس واقعا فوق‌العادس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com