حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ایکس 30 (Vivo X30) با نمایشگر دارای زائده (Notch) دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات

اولین شرکتی که موبایلی با زائده نمایشگر را تولید کرد، اسنشیال بود. اسنشیال فون PH1 با نمایشگر کم حاشیه که در حاشیه بالا به لبه های موبایل رسیده اما برای دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه بخشی از آن را بریده بود. پس از آن اپل آیفون X را معرفی کرد که زائده نمایشگر آن کمی متفاوت بود، خیلی از کاربران به آن اعتراض داشتند اما به هر حال این اپل است و اگر اپل حتی کاری را انجام بدهد برخی بدون بررسی درست یا نادرست بودن آن راهبرد، صرف اینکه شبیه آن باشند آن را انجام می دهند! حالا به نظر می رسد که ویوو (Vivo) نیز همانند شایعات هواوی بخواهد موبایلی با نمایشگر دارای زائده (Notch) تولید کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعات آن را بررسی کنیم.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، پنل نمایشگر مذکور منتسب است به گوشی ویوو ایکس 30 (Vivo X30) و برای حاشیه بالای نمایشگر شاهد یک زائده جهت قرار گرفتن دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه هستیم. این ناچ (Notch) یا همان زايده چیزی است بین آن چه که در اسنشیال فون و آیفون X دیدیم. آیفون X کشیدگی بیشتر را برای قرار دادن حسگر True Depth مروبط به Face ID دارد و نمونه اسنشیال بیشتر به درون نمایشگر کشیده شده است.

حتما می دانید که ویوو ایکس 20 پلاس یودی ( Vivo X20 Plus UD ) با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی شد. این شرکت چینی تکاپوی بسیار برای ارایه محصولاتی قانع کننده دارد که بازار محلی چین را به خوبی تحت تاثیر قرار دهد و بعید نیست مثل وان پلاس که یکی از زیربرندهای دیگر BBK Technology (صاحب ویوو) است اندیشه ورود به بازار جهانی را داشته باشد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید موبایل بعدی که می خرید چنین زائده ای داشته باشد یا نمونه عادی تری مثل گلکسی اس 8 را ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اینا علاوه بر زائده بالا حاشیه قسمت پایین هم دارند ک جذاب نیست

REZA

ایگه میخواست کم حاشیه کنه چرا پایینش حاشیه داره!؟حالا اگ مثل ایفون پایینش نداشت یه چیزی اگه حاشیه بالا به انداره حاشیه پایین بود نیازی به این ناچ نبود!بنظر من اصلا اون بریدگی جذاب نیست،چه تو اسنشیال چه تو ایفون

Mortazavi

خخخخخ

وقتی حاشیه پایین داره دیگه ناچ چرا؟
اینا حتی دلیل بودن ناچ رو هم نمیدونن و کپی میکنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)