حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید وان پلاس 5T و طعنه به گلکسی نوت 8 در بحث سرعت

تبلیغات است و طعنه هایش! تبلیغاتی که خیلی بی سر و صدا بگوید مشک من خوش می بوید (!) نمی تواند خیلی سر و صدا کند و در نتیجه بهتر دیده شود تا تبلیغاتی که مستقیما به یکی از رقیب های اصلی طعنه جانانه ای بزند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تبلیغات جدید وان پلاس 5T و طعنه به گلکسی نوت 8 در بحث سرعت را با هم ببینیم.

همانطور که در این ویدیو می بینید دو مرد را تحت شرایط سخت قرار داده اند و باید چندین برنامه را باز کنند که در حین انجام این کار، مورد اصابت موارد مختلف از جمله کاکتوس (!) قرار می گیرند. خب قطعا کسی که موبایل سریع تری داشته باشد آسیب کمتری می بیند! هر چند این بخش ویدیو هیچ چیز را ثابت نمی کند و فقط برای خنده دار بودن ویدیو استفاده می شود اما به صورت کلی در پایان ویدیو می بینید گلکسی نوت 8 در مقابل وان پلاس 5T کندتر عمل می کند!

قطعا انتظار نداریم در ویدیو تبلیغاتی وان پلاس گفته شود که آن گلکسی نوت 8 چه نسخه ای از پرچمدار سامسونگ (اگزینوس یا اسنپدراگون) است اما به هر حال این موضوعی است که قبل هم ثابت شده است. بد نیست بدانید که وان پلاس 5T پانصد دلاری سریع تر از آیفون 10 هزار دلاری ظاهر می شود!

نظر شما درباره این تبلیغات و البته وان پلاس 5T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yzdni.Mostafa

خب مگه اکسینوس با اسنپ دراگون از نظر سرعت و قدرت فرق میکنن باهم ؟
فک میکردم فقط واس بحث مخابراطیشونه!!!!!

ahmad

تو بحث سرعت وان پلاس بی رقیبه ولی همه چی سرعت نیست

Peiman

چرا پنج تا دیسلایک داری؟؟??

ahmad

مهم نیست

Mortazavi

سلام احمد جان

من یکی عاشق نظرات غیر متعصبانت هستم رفیق

ahmad

ارادت کامله داداش

ali

من خودم مدل 3 وان پلاس رو داشتم،نرم افزارش بسیار مضخرف بود،در ضمن هر موقع تونست از نظر دوربین و صفحه نمایش (البته صفحه نمایش وان پلاس همون امولدهای سامسونگه ولی صفحههای در حد میانرده میزاره رو گوسیهاش) و پایداری سیستم عامل به سامسونگ برسه شاید من نظرم تغییر کنه

Peiman

چندان تفاوتی نداشتند باهم

amir shar

سال ۲۰۱۷ تنها چیزی که ملاک اصلی خرید نبود همین سرعت بود چون همه تقریبا یکسان بودن. ملاک های اصلی امسال بیش‌تر نمایشگر و دوربین بود که واقعا همه گوشی ها تغییر چشم گیری داشتن٫ وان پلاس هم شرکت خوبیه ولی در زمینه دوربین و طراحی باید یه باز نگری کلی انجام بده

Mortazavi

به نظر من وانپلاس به هرکی طعنه بزنه حق داره
سریعترین گوشی با بهترین سخت افزار و کلا یه گوشی عالی با قیمت نصف رقبا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)