حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کسب رتبه اول فروش اسمارت‌فون در تعطیلات سال ۲۰۱۸ ؛ اپل آیفون X با ۲۹ میلیون عدد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار

اگر منتظر بودید تا شما را با یک شرکت اندرویدی و اسمارت‌فونی ارزان قیمت آشنا کنیم، به شدت اشتباه کرده‌اید چرا که در این مطلب قرار است به سراغ اسمارت‌فونی هزار دلاری برویم که کسب رتبه اول فروش در بازه تعطیلات بر اساس آمار Canalys بسیار تعجب برانگیز خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

بر اساس آمار منتشر شده اپل توانسته است در دوران تعطیلات به فروش ۲۹ میلیون عددی دست پیدا کند که این عدد اپل را تبدیل به برند اول فروش در دنیا برای این بازه کرده است. همانطوری که ما نیز اشاره کردیم قیمت دستگاه عاملی بود که پیش بینی عددی به مراتب کمتر را داشتیم چرا که حتی Ming-Chi Kuo از KGI اعلام کرد ممکن است اپل تولید آیفون X را در میانه‌های سال به دلیل فروش کم متوقف کند اما نه تنها این چنین نشد بلکه در بازه تعطیلات به رتبه اول نیز رسید !

هنوز آمار دقیقی از سمت خود اپل برای تعداد فروش سه ماهه چهارم منتشر نشده است اما با توجه به این آمار از سوی Canalys به نظر می‌رسد تغییرات کاملا قابل توجهی را به نسبت به بازه سه ماهه سوم سال داشته باشیم. در ادامه گفته می‌شود که این قیمت هزار دلاری برای مدل ۶۴ گیگابایتی درست است که گران تر از دیگر مدل‌های بازار خواهد بود اما فروش خود را خواهد داشت ولی تاثیر زیادی بر روی سرعت فروش داشته است این بدین معنی است که تعداد آیفونی که می‌توانست اپل در سال‌های گذشته با قیمت کمتری داشته باشد، بیشتر از تعداد آیفونی بود که در این بازه به فروش رساند اما از نظر عدد کلی به نظر می‌رسد کاملا رویکرد به قضیه مثبت باشد!

در اول فوریه اپل آمار رسمی خود را منتشر کرد و با توجه به این خبر منتظر اعداد بسیار هیجان انگیزی هستیم. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

شاید این سه ماهه موفق بوده ولی به نظر من فصل بعدی موفق نخواهد شد

Peiman

هر روز یه خبر میاد که خبر قبلی نقض میکنه
???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....