حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر رونمایی از هواوی پی ۲۰ نباشید؛ بر اساس اطلاعات لو رفته پی ۱۱ معرفی خواهد شد!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، شایعات، هواوی

اگر به یاد داشته باشید حتی چند روز پیش به شما گفتیم که نسل بعدی پی ۱۰ هواوی به احتمال زیاد پی ۲۰ خواهد بود. در این مطلب، تمامی اخبار گذشته را نادیده می‌گیریم و بر اساس کد محصول‌های معرفی شده به صورت نابه‌هنگام در سایت اصلی، شاهد این بودیم که نسل بعدی سری اسمارت‌فون‌های P هواوی، P11 نام دارد هر چند نام محصول پی ۲۰ نیز به صورت رسمی ثبت شده است. در ادامه همراه باشید.

گزارش جالبی را رسانه‌های مربوط منتشر کرده‌اند. در صفحه تست هواوی به صورت اتفاقی شاهد درج اطلاعاتی برای P11 و P12 بودیم و اتفاقا گفته می‌شود که Huawei P20 نیز برای امسال معرفی خواهد شد اما این مدل از محصول تنها نامی متفاوت در بازار آمریکا خواهد داشت در غیر این صورت همان Huawei P11 است.

در ادامه آماده است که  Huawei P11, P11 Plus و P11 Pro  دارای سه دوربین خواهند بود. این سه دوربین دستگاه را مجهز می‌کند تا بتواند تصاویری با رزلوشن 40MP بگیرد. تصاویر سلفی در این دوربین به رزولوشن 24MP رسیده است. خیلی جالب تر است که اشاره کنیم در مدل P11 Pro شاهد صفحه‌نمایش با حاشیه بسیار کم و ناچ در بالا همانند آیفون ۱۰ هستیم این یعنی دستگاهی همانند آیفون ۱۰ اما با سیستم عامل اندروید معرفی خواهد شد. P11 دارای صفحه‌نمایش 1,080 در 2,244 معادل +FHD و نسبت تصویر 18.7:9 خواهد بود. P11 Plus و  P11 Pro ممکن است هر کدام صفحه نمایش +QHD  یعنی 1440 در 2992 را داشته باشند. جالب تر آن که شاهد سنسور اثرانگشت به زیر صفحه‌نمایش رفته باشد و قابلیت  Face Unlock هم تعبیه شده باشد!

Huawei P11 و P11 Plus قدرت خودشان را از Kirin 970  همراه با قسمت NPU تامین می‌کنند در صورتی که  P11 Pro  به Kirin 975  مجهز شده است. هر سه دستگاه با  6GB رم و 64GB حافظه داخلی معرفی می‌شوند. شایعات بسیار هیجان انگیزی را شاهد هستیم. آیا این سه محصول در MWC معرفی خواهد شد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

منطقی تر از این بود که ۱۰ تا پرش کنه بشه پی ۲۰.

علی شیخ زاده

امیدوارم ب خوبی میت ۱۰ پرو باشن

Peiman

از اول هم قرار بود p11 باشه

Mortazavi

امیدوارم خلاقیت های زیادی واسه سه دوربین داشته باشن و فقط به رزولوشن ۴۱ قناعت نکنند
میشه یه دوربین با رزولوشن ۱۲ و اویز ۵محوره و دیافراگم ۱.۵ و الگوریتم مخصوص نور کم مخصوص شب داشته باشن و دوتا با رزولوشن خیلی بالا واسه عکسای فوق‌العاده تو روز???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....