حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مموری 512 گیگابایت از نوع microSD توسط شرکت Integral معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

قبلا هم گفتم شخصا علاقه زیادی به حافظه های جانبی حجیم و پرسرعت دارم، چندی پیش در ترنجی خواندیم که فلش 1 ترابایتی SanDisk با پورت Type-C رسما معرفی شد و حالا وقت آن است که نیم ترابایت در یک مموری کارت MicroSD جای بگیرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مموری 512 گیگابایت از نوع microSD که توسط شرکت Integral معرفی شده صحبت کنیم.

مموری Integral

مموری Integral

شرکت Integral که من هم مثل شما خیلی اسم آن را نشنیده ام اما جالب است بدانید معنی آن همان “انتگرال” (در ریاضیات به معنی سطح زیر نمودار) است. این شرکت که در زمینه تولید حافظه های جانبی فعالیت می کند توانسته است رکورد مموری 400 گیگابایتی سن دیسک را بشکند و یک مموری 512 گیگابایت از نوع microSD را رسما معرفی کند. این مموری که هنوز قیمت آن مشخص نیست با استاندارد SDXC UHS-I U1 سرعت خواندن اطلاعات تا 80 و حداقل سرعت نوشتن تا 10 مگابایت برثانیه را ارایه می کند. هر چند این سرعت برای 512 گیگابایت حافظه جالب به نظر نمی رسد اما Integral V10 برای ضبط ویدیوهای FHD بهینه است که این یعنی می تواند در دوربین های فیلم برداری قرار بگیرد.

ضمن این که توصیه می کنیم اگر روزی چنین حافظه جانبی ای خریدید در مراقبت آن کوشا باشد که اگر گم بشود شاید خود را نبخشید (!)، نظر شما را درباره حافظه های حجیم جانبی می پرسیم. چقدر به چنین روش ذخیره سازی یا انتقال اطلاعات اعتقاد دارید؟ هر چند با پیشرفت فناوری و مثلا معرفی دوربین 400 مگاپیکسلی هاسبلاد که هر هکس آن 2.4 گیگابایت حجم دارد پس عقلانی به نظر می رسد که حافظه های جانبی باید پیشرفت کنند!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اشاره به قیمتش نکردند؟؟؟
به هر حال به کار من که نمیاد . به کار خیلی از کاربرا هم نمیاد . البته در حال حاضر. در آینده همه چی تغییر میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)