حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فلش 1 ترابایتی SanDisk با پورت Type-C رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | CES

شخصا علاقه ویژه ای به فناوری های ذخیره سازی اطلاعات دارم و به خصوص فلش ها! موجوداتی که با تمام اعتماد به نفس اطلاعات خود را روی آن انتقال می دهید و سپس گمش می کنید! اما به دور از جنبه شوخی مسئله، فلش ها موجودات مفیدی هستند که هر چقدر سرعت، حجم و سازگاری بالاتری داشته باشند، زندگی بهتری دارید.  امروز می خواهیم با کوچکترین فلش 1 ترابایتی Sansdisk و برادر کوچکتر 256 گیگابابتی آن آشنا شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فلش 1 ترابایت Sandisk

فلش 1 ترابایت Sandisk

فلش 1 ترابایتی SanDisk می تواند به موبایل، لپتاپ یا هر دستگاه دیگری با این پورت جهانی متصل شود و اطلاعات را انتقال دهد. سرعت خواندن و نوشتن این حافظه هنوز مشخص نیست. شاید بد نباشد بدانید از نظر حافظه این فلش رقیبی قدر از کینگ استون دارد، فلش 2 ترابایتی DataTraveler Ultimate GT  اما این نمونه سن دیسک بسیار جمع و جور تر است. از نظر قیمتی هنوز به صورت رسمی چیزی عنوان نشده اما حدود 350 دلار قیمتی است که برای آن حدس زده می شود.

فلش 256 گیگابایتی Type C

فلش 256 گیگابایتی Type C

برادر کوچکتر 256 گیگابایتی آن اما با قیمت رسمی 150 دلار و سرعت خواندن تا 130 مگابایت خواهد داشت. این فلش نیز در نوع خود کوچکترین در بازار است. البته سرعت 130 مگابایت برای خواندن برترین سرعت موجود نیست و نمونه ایی تا سرعت 240 مگابایت نیز در بازار وجود دارند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد تعاریف حجم فیزیکی به حجم حافظه ذخیره سازی کمی در حال تغییر است‌، اینطور نیست؟ شما هنوز از فلش مموری استفاده می کنید؟ چند گیگ؟ چه پورتی؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فک کن ۳۵۰ دلار بدی اینو بگیری بعد گمش کنی??
خیلی ضد حال میشه .

siavash-t

برای کشورهایی مثل کشور ما که فایده ای نداره. شاید به درد همون کشورهایی مثل آمریکا بخوره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)