حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل و سامسونگ در ایتالیا متهم به کند کردن موبایل های قدیمی خود شدند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

کند شدن آیفون های قدیمی برای اپل به موضوع بدی تبدیل شده که در کشورهای مختلف با شکایات متعدد مواجه شده است. فرانسوی ها گویا شکایت های بیشتر داشتند و اپل را متهم به تاریخ انقضا برنامه ریزی شده کردند. تا کنون فقط اپل متهم به این موضوع بود و شرکت های سامسونگ، اچ تی سی، الجی و موتورولا رسما اعلام کردند که گوشی های قدیمی را کند نمی کنند. حالا اما به نظر می رسد که ایتالیایی ها سامسونگ را نیز در کنار اپل متهم به کند کردن موبایل های قدیمی متهم کرده اند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

سازمان نظارت بر رقابت و بازار ایتالیا، AGCM تلاش دارد تا بررسی کند که آیا دو برند محبوب و پرفروش موبایل در این کشور آیا با ارایه آپدیت های نرم افزاری سعی در کند کردن موبایل های قدیمی و تشویق کاربران به خرید موبایل جدید دارند یا نه! این دو برند نام های آشنایی از جمله سامسونگ و اپل هستند! به گفته آن ها ممکن است سامسونگ و اپل اطلاعات کافی درباره تاثیر آپدیت های ارایه شده روی موبایل کاربران و احتمال کند شدن آن ها ارایه نمی کنند که این بر خلاف قوانین است.

هر چند عنوان نشده که کند شدن آیفون های قدیمی با باتری مستهلک با آپدیت iOS بخشی از این تحقیقات هست یا نه اما مسلما بخشی از آن خواهد بود. درباره اینکه سامسونگ چگونه موبایل های خود را پس از آپدیت به صورت عمدی کند می کند اطلاعات دقیق منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پایان این موضوع کجا باشد؟ به هر حال هر چه هست نتیجه به نفع مصرف کنند است و سبب ارایه اطلاعات شفاف تر به کاربر می شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سامی توام؟

Pouya

سام?اگه درست باشه من با این کارصم مخالفم هر چند من تا حالا ندیدم کسی سام داشته باشه و بگه داره کند میشه

Peiman

به هر حال هر چه هست نتیجه به نفع مصرف کنند است و سبب ارایه اطلاعات شفاف تر به کاربر می شود

دقیقا همین که گفتید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)