حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنفرانس سونی MWC 2018 مشخص شد: 7 اسفند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی

دیروز در ترنجی خواندیم که سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در دوشنبه، ۷ اسفندماه رونمایی خواهد شد. امروز نیز شایعاتی درباره پرچمدار 2018 سونی یعنی دستگاهی با نام احتمالی اکسپریا ایکس زد پرو (Xperia XZ Pro) شایعات جذابی شنیدیم. حالا خبری رسمی از تاریخ کنفرانس سونی MWC 2018 می شنویم که خبری هیجان انگیز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در اعلامیه رسمی سونی که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، هشتگ #SonyMWC برای کنفرانس سونی MWC 2018 دیده می شود. گفته شده که روز 7 اسفند سونی در نمایشگاه MWC 2018 کنفرانسی خواهد داشت و احتمالا برای رونمایی از پرچمدار نیمه اول سال 2018 خود خواهد بود. هفتم اسفند، دوشنبه و روز سوم نمایشگاه MWC بارسلون خواهد بود.

انتظار داریم پرچمدار بعدی سونی که احتمالا اکسپریا ایکس زد پرو نام داشته باشد با مشخصات وسوسه کننده از جمله نمایشگر 4K با پنل OLED، حاشیه کم و نسبت تصویر 18:9 ارایه خواهد شد. همچنین دوربین دوگانه برای دوربین اصلی برای اولین بار در پرچمدار ژاپنی ها دیده خواهد شد.

علاوه بر این نسخه با نمایشگر 4K انتظار می رود که یک پرچمدار برای جانشینی اکسپریا ایکس زد 1 (Xperia XZ1) و احتمالا یک نسخه کامپکت از آن ارایه شود. این دو دستگاه با قیمتی کمتر از 930 دلار که احتمالا برای اکسپریا ایکس زد پرو در نظر گرفته شود، ارایه می شوند.

خب، از همینجام مشخص است که روز 7 اسفند پرخبر و پرهیجان خواهد بود. چه احساسی دارید؟ فکر می کنید سونی امسال بتواند خاطرات خوش اکسپریا زد 2 و اکسپریا زد 5 را تکرار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مشخصاتش عالیه ولی مثل همیشه نگران باتری و طراحی هستم

Peiman

امیدوارم ایندفعه دیگه یه چیزی در خور نام سونی بده . فقط بالا اشاره کردید که نسبت ۱۸به ۹ . اما شایعات میگن هنوز ۱۶به ۹

Peiman

چه بهتر
شخصا نسبت ۱۸ به ۹ ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)