حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد از یوتیوب سخت تر می شود

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

یوتیوب بستری برای انتشار محتوای ویدیویی بوده که متعلق به گوگل است. این سرویس برای تولیدکننده های محتوا امکانات ویژه ای برای کسب درآمد در نظر گرفته و می تواند کاملا تامین کننده مالی خوبی برای یک شخص حتی به عنوان درآمد اصلی باشد. آغاز کسب درآمد از یوتیوب شرایط خاصی دارد که حالا اما گویا سخت تر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قوانین جدید گوگل برای درآمد از یوتیوب را بشناسیم.

درآمد از یوتیوب

درآمد از یوتیوب

طبق قوانین جدید گوگل برای درآمد از گوگل شما باید کانالی با حداقل 1000 نفر سابسکرابیر یا مشترک داشته باشید. علاوه بر این حداقل شما نیاز دارید تا سالانه حداقل 4000 هزار ساعت تماشا شده باشید. این یعنی 240 هزار دقیقه که می تواند از حداقل 10 هزار نمایش عمومی که حداقل قبلی بود خیلی بیشتر باشد. این قوانین برای همه کانال های یوتیوب از 3 روز آتی یعنی 20 فوریه اعمال خواهد شد.

به گفته یوتیوب این این استاندارد به تولیدکننده های محتوای واقعی کمک می کند تا بهتر دیده شوند. کانال هایی با حداقل استاندارهای ذکر شده می توانند پیش از ویدیوهای خود تبلیغات دهند و از نمایش آن ها کسب درآمد کنند.

تا به حال به فکر درآمد از ویدیو-بلاگ بوده اید؟ مشخصا این سبک تولید محتوا آینده است و در کشور ما نیز مشابه آن وجود دارد اما بسیار سوال برانگیز.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حیف که تو ایران نمیشه .فکر کنید کلی جوان بیکار میتونستند درآمد های خیلی بالا داشته باشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)