حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در مقایسه نسل قبل بیشتر نخواهد بود اما عملکرد آن بهتر می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

همانطوری که در مطالب قبلی در ترنجی دنبال کرده‌اید، جعبه گلکسی اس 9 لو رفت و تقریبا مشخصات کاملی از دستگاه به دست ما رسید. یکی از مواردی که هنوز برای ما جای سوال باقی گذاشته است، ظرفیت باتری و یا تغییرات مربوط به این قسمت بر روی پرچمدار جدید شرکت است. در این خبر اطلاعاتی از ANATEL برزیل به دست رسانه‌ها رسیده است که در ادامه با هم مرور خواهیم کرد. همراه باشید.

با ذکر این نکته که سامسونگ بر روی گلکسی اس ۸ اکتیو از باتری 4000mAh استفاده کرد به سراغ گواهی ثبت شده توسط ANATEL برویم. در این گواهی ذکر شده است که دستگاه‌های سری S سامسونگ در سال ۲۰۱۸ دارای ظرفیت باتری 3000mAh و 3500mAh هستند که مسلما مربوط به گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس است. این دو باتری دقیقا همان دو باتری استفاده شده بر روی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هست.

 

با توجه به این گواهی باید به این نکته اشاره کنیم که به نظر می‌رسد سامسونگ هیچ برنامه‌ای خاص برای افزایش ظرفیت باتری ندارد اما این نکته را نباید فراموش کنیم که سخت افزار استفاه شده بر روی دو پرچمدار آینده همان سخت‌افزار های قبلی نیستند و تغییراتی برای بهینه سازی مصرف انرژی داشته‌اند. علاوه بر بهینه سازی افزایش سرعت شارژ نیز یک قابلیت مثبت در نظر گرفته شده است. برای مثال در نسخه های آمریکایی با در نظر داشتن Snapdragon 845 و Quick Charge 4+ تا ۵۰ درصد باتری زیر ۱۵ دقیقه شارژ خواهد شد و یا چیپست  Exynos 9810 در حدود ۱۵ درصد عملکرد بهتری در زمینه مصرف انرژی ثبت کرده است.

 

 

پس به صورت خلاصه شاید ظرفیت تغییری نکرده باشد اما مستلزم عملکرد مشابه همانند سال گذشته نخواهد بود و در واقع باید منتظر عملکرد بهتر باشیم. برای کسانی هم که نیاز به باتری بیشتری دارند باید صبر کنند تا شاید نسخه بعدی اکتیو یعنی گلکسی اس۹ اکتیو معرفی شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phinkeralexis

واقعا نا امید کنندست!

Pouya

جانم؟ خوندی مقاله رو ؟ ( چیپست Exynos 9810 در حدود ۱۵ درصد عملکرد بهتری در زمینه مصرف انرژی ثبت کرده است.)(پس به صورت خلاصه شاید ظرفیت تغییری نکرده باشد اما مستلزم عملکرد یک سال همانند سال گذشته نخواهد بود و در واقع باید منظر عملکرد بهتر باشیم.)مگه عمر باتری ب حجمشه؟ خیلی چیزهای دیگه مهمه قطعا بهینه سازی های زیادی انجام شده پس قطعانسبت ب اس 8 عمر باتری بهتری داره

Peiman

پس برای چی افزایش ضخامت داشته؟؟???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....