حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارمغان سامسونگ برای دستگاهی میان‌رده؛ وجود real-time HDR در Galaxy A8 2018

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

پشتیبانی از  Gear VR و یا طراحی Infinity display تنها ویژگی‌هایی نیستند که سامسونگ برای اولین بار روی سری A پیاده سازی کرده است. در وب سایت GalaxyClub آمده است که گلکسی ای ۸ و ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ (Galaxy A8 (2018) – Galaxy A8+ (2018 با قابلیت   real-time HDR عرضه شده‌اند که این قابلیت هم برای دوربین جلو و هم برای دوربین اصلی دستگاه فعال شده است. real-time HDR صرفا برای پرچمداران عرضه می‌شد و حضورش بر روی دستگاه‌های سری A بسیار خوشآیند است. در ادامه همراه باشید.

real-time HDR چیست؟

این قابلیت که بر روی گلکسی اس ۵ رونمایی شد دوربین را مجهز به فناوری می‌کند که به صورت هوشمند صحنه و سوژه را تشخیص می‌دهد  تا در مواقع تصویر برداری به صورت پیش فرض با HDR انجام شود. البته اگر به قبل برگردیم بر روی گلکسی اس ۵ این عمل کمی با کندی خاصی رو به رو بوده که با روند پیشرفت سخت افزاری و نرم افزاری اکنون این مشکل اصلا وجود ندارد و تصویر برداری به صورت HDR بر روی A8 کاملا روان است.

 

 

این را باید اشاره کنیم که سامسونگ به حدی اطمینان بر روی این قابلیت داشته است که به صورت پیش فرض آن را بر روی A8 فعال کردع است. اگر میخواهید تغییراتی را بر روی آن اعمال کنید کافیست وارد تنظمیات بشوید و دنبال گزینه HDR باشد. تاکنون قابلیت‌های زیادی را بر روی A8 و A8 پلاس دیده‌ایم و این بسیار جالب است که تنظیمات و قابلیت‌های رسمی پرچمداران قبلی را بر روی آن شاهد هستیم. نظر شما چیست؟ آیا اکنون فاصله میان پرچمدارن اصلی و میان‌رده‌های مطرح به کمترین فاصله ممکن رسیده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خیلی هم عالی

Peiman

قطعا مثل hdr پلاس پیکسل تاثیر خیلی مثبتی میزاره که به صورت پیش فرض فعاله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....