حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتر درباره اچ تی سی U11 Eye لو رفت، دوربین سلفی دوگانه، تشخیص چهره و متمرکز بر صدا

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که اچ تی سی U11 Eye یک هفته دیگر معرفی رسمی خواهد شد اما به نظر می رسد این دستگاه هم اکنون در مرحله رونمایی رسمی است و تمام رندرها و مشخصات آن روی سایت رسمی اچ تی سی منتشر شده است! در ادامه با ترجی همراه باشید تا پیش از معرفی رسمی این دستگاه، آن را کاملا بشناسیم.

دوربین دوگانه سلفی اچ تی سی U11 Eye

دوربین دوگانه سلفی اچ تی سی U11 Eye

دوربین اچ تی سی U11 Eye یکی از بخش های مهم این دستگاه است. دوربین سلفی دوگانه به این فبلت تایوانی ها نیز راه پیدا کرده و به شما امکان عکاسی پرتره را می دهد. اینجا دید اچ تی سی به دوربین دوگانه سلفی به دید سامسونگ نزدیک تر بوده تا دید سونی و ایسوس که زاویه دید باز را انتخاب کردند. همچنین با حالت زیبایی چهره شما می توانید عکس های سلفی زیباتری ثبت کنید. همچنین استیکرهای واقعیت افزوده (AR) نیز برای دوربین سلفی این دستگاه فعال خواهد بود.

دوربین اچ تی سی U11 Eye

دوربین اچ تی سی U11 Eye

دوربین اصلی اچ تی سی یو 11 ای (HTC U11 Eye) تکی و 12 مگاپیکسلی خواهد بود که نسل 3 فناوری UltraPixel است. فوکوس سریع و ثبت تصاویر HDR از جمله توانایی های این دوربین است و به نظر می رسد با دوربین اصلی پرچمدار این شرکت یعنی HTC U11 تفاوت نداشته باشد که نکتی خوبی برای این فبلت میان رده به شمار می رود.

نمایشگر اچ تی سی U11 Eye

نمایشگر اچ تی سی U11 Eye

نمایشگر اچ تی سی U11 Eye U با نسبت تصویر فوق عریض 18:9، اندازه 6 اینچ و رزلوشن FHD+ عرضه می شود که از این نظر با اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11+) مشخصات مشابهی دارد. پنل این نمایشگر Super LCD 3 است.

چیپست اسنپدراگون 652 به شما اجازه فیلم برداری و پخش ویدیوهای 4K را نیز می دهد که نکته مهمی است. حافظه رم و حافظه داخلی برابر 4 و 64 گیگابایت است و قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی را نیز دارد. این ها نکات مهمی برای یک فبلت میان رده خوش قیمت است.

تشخیص چهره اچ تی سی

تشخیص چهره اچ تی سی

قابلیت تشخیص چهره موضوعی است که پس از استفاده از آیفون X به ترند محبوبی تبدیل شده است. هر چند نمونه استفاده شده از نماینده آیفون به صورت 3 بعدی است اما دیگر شرکت ها حتی به صورت 2 بعدی هم دوست دارند چنین قابلیت روی موبایل ها آن ها باشد. الجی، وان پلاس و سامسونگ در میان رده های خود از تشخیص چهره 2 بعدی استفاده کرده اند و حالا نوبت به اچ تی سی است.

از دیگر قابلیت های اچ تی سی U11 Eye قابل ذکر می توان به گواهی IP67، هندزفری حذف کننده نویز و کیفیت صدای بالای U Sonic اچ تی سی اشاره کرد. همچنین اچ تی سی قاب مخصوصی برای این دستگاه طراحی کرده که ساده و ارزان است.

قاب اچ تی سی

قاب اچ تی سی

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی U11 Eye بتواند موفق باشد؟ تقریبا این مطلب را به عنوان معرفی رسمی در نظر داشته باشید!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

قبلاً که گفتم دوربین اصلیش مثل یو۱۱ و سلفی خفنی داره.

بنظرم مثل اکسپریاx این گوشی هم یه پرچمدار متواضع و خاکیه

فقط نوشتید اسنپ۶۲۵ در حالی که قبلاً گفتید اسنپ۶۵۲ که خیلی فرقشونه

اگه ۶۲۵ باشه که یه حماقت بزرگ از htc هست و فروش این گوشی عالی رو خیلی خیلی کم میکنه

Peiman

طراحی گوشی و مشخصات که خوب به نظر میرسند . فقط قیمت میتونست بهتر باشه

Hrkhk

تمام ملاک هایی که برای گوشی میخوام رو با هم داره…منتظرم عرضه بشه و دو سه ماهی ازش بگذره تا به قیمت ثابتی برسه فقط… مشخص نی کی میاد دوستان؟ تا قبل سال جدید احتمالش وجود داره؟

REZA

ببخشید ولی این تشخیص چهره دو بعدی که قبلا تو اندروید بودش چرا میگین که جدیده؟اگه جدیده چیش جدیده؟توی اندروید شیش که هست اگ اشتباه نکنم،البته شک دارم فک کنم تو۵ هم بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)