حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ Galaxy X با نمایشگر تاشو 7.3 اینچی در نمایشگاه CES 2018 به صورت محرمانه رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

گوشی سامسونگ Galaxy X از آن دسته شایعات قدیمی این شرکت کره ای است که شاید شایعه آن از CES 2013 و رونمایی از نمایشگر قابل خم شدن آن ها بر سر زبان هاست. هر چند سامسونگ در این مدت بیکار ننشسته و از توانایی نمایشگرهای قابل خم شدن AMOLED خود برای تولید سری اج (Edge) بهره برده است اما کم کم وقتش است که بازار شوک زده شود، حتی بالاتر از شوکی که دیافراگم متغیر دوربین گلکسی دبلیو (Galaxy W) به ما داد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گوشی سامسونگ Galaxy X با نمایشگر تاشو 7.3 اینچی که در نمایشگاه CES 2018 به صورت محرمانه رونمایی شد، بیشتر صحبت کنیم.

گوشی سامسونگ Galaxy X

گوشی سامسونگ Galaxy X

عموما پیش از قصد ریسک بزرگی از سوی یک شرکت فناوری، تصمیم می گیرند تا آن را با سهام دارهای بزرگ و شرکای تجاری در میان بگذارند. سامسونگ سابقه انجام چنین کاری را برای دستگاه ها خاص خود در نمایشگاه CES داشته و این رونمایی محرمانه قرار نیست به صورت رسمی خبرساز شود. طبق شنیده های رسانه ها از یکی از اشخاص حاضر در این نشست که ادعا می شود 2 روز پیش صورت پذیرفته است، سامسونگ تمونه تقریبا تمام شده Galaxy X را به آن ها نمایش داده است.

تایید می شود که احتمالا گوشی سامسونگ Galaxy X شبیه به تصویر بالا خواهد بود و نمایشگر بزرگ 7.3 اینچی قابل خم شدن دارد. این نمایشگر به داخل خم شده و به دو نیم تقسیم می شود را نمی دانیم دقیقا با چه دیدی می خواهند تولید کنند، شاید مثلا ادامه سری گلکسی W به این شکل باشد اما حقیقت این است که چنین نمایشگر عریضی آیا کاربردی هم دارد؟

هنور هیچ چیز به صورت رسمی و قطعی مشخص نیست اما گفته می شود نمونه نمایش داده شه برای عرضه آماده بوده و فاصله زیادی تا رونمایی رسمی آن نداریم. هر چند نمی توان انتظار داشت که سامسونگ این ریسک بزرگ را همزمان با گلکسی اس 9 انجام دهد و طبق حدسیات ما در ترنجی و البته سابقه سامسونگ در ارایه دستگاه های خاصش در نیمه دوم سال و نمایشگاه IFA انتظار داریم گلکسی ایکس (Galaxy X) رو در نمایشگاه IFA2018 برلین شاهد باشیم!

نظر شما چیست؟ شما چه دیدی به گوشی سامسونگ Galaxy X دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

بکجا داره میره به لطف سامسونگ گوشیا شبیه هر چی میشن الا گوشی این الان عین لواشکه

mTAAHAAm

مهمترین ویژگی این گوشی مرموز و محرمانه بودنشه.

Peiman

مگه خبر منتشر نشد که نرم افزار ش آماده نیست؟؟؟؟
در هر صورت به نظر میرسه گوشی خیلی درازه اگر این باشه . به قول دوستمون شبیه لواشکه!!

Mortazavi

ای بابا

چه خبره انقدر دراز

احتمالاً نسبت صفحش خیلی بیشتر از ۲:1 باشه که اینجوری کاربردش کم میشه

کاش صفحه حداکثر ۱۸:۹ باشه

mosayebso

اقای عطائی این نمونه اولیه که به نمایش گذاشته شده نمونه ای هست که سامسونگ دیسپلی به نمایش گذاشته نه سامسونگ الکترونیک
طبق گفته منابع درون سامسونگ الکترونیک گوشی گلکسی ایکس بصورت کتابی هست ولی این گوشی که میبینیم فقط به داخل و بیرون خم میشه و البته قابلیت کشش رو برای افزایش نسبت صفحه داره که این مورد اخر برای من خیلی عجیبه چرا که با تغییر نسبت صفحه رزولوشن پنل هم باید تغییر کنه ینی نرم افزاری در اون هست که با کشش گوشی رزولوشن تغییر بده؟!
الان میفهمم که اپ تغییر رزولوشن برای گوشی های سامسونگ به چه منظوری نصب میشدن

Ahmad9300

امیدوارم بتونه محصول کاملی ارائه بده تا واقعا بازار رو تحت تاثیر قرار بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)