حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی اولین تلویزیون 146 اینچی میکرو ال‌ای‌دی جهان ؛ «دیوار» سامسونگ

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، نمایشگرهای دیجیتال

شرکت سامسونگ اولین تلویزیون ۱۴۶ اینچی MicroLED مدولار جهان را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی CES رونمایی کرد. این تلویزیون ۱۴۶ اینچی میکروال‌ای‌دی برای اولین بار در مراسم «نگاه اول» این نمایشگاه رونمایی شد. این محصول مجهز به جدیدترین فناوری‌های نمایشی سامسونگ بوده و ثابت می‌کند که صنعت تلویزیون متحول شده و تجربه دیداری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران گذاشته و در عین حال می‌تواند به عنوان یک هاب هوشمند متمرکز و متصل به اینترنت، زندگی آنها را بهبود ببخشد.

Samsung CES 2018, First Look Event at Enclave on Sunday, Jan. 7, 2018 in Las Vegas. (Photo by Danny Moloshok/Invision for Samsung/AP Images)

در مراسم «نگاه اول» امسال بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان رسانه‌ها و چهره‌های تاثیرگذار شرکت کردند. یانگ‌هی هان، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «ما در سامسونگ متعهد به ارائه گستره‌ای بزرگ از نمایشگرهای پیشرفته هستیم. اولین تلویزیون میکرو‌ال‌ای‌دی مدولار مصرفی جهان با نام «وال» یا «دیوار» جهشی دیگر در همین مسیر است. این محصول می تواند به هر اندازه‌ای تبدیل شده و روشنایی، گاموت رنگ، حجم رنگ و سطح رنگ مشکی را به صورتی فوق‌العاده در اختیار شما قرار دهد. ما بسیار خوشحالیم که در راستای نقشه راه‌مان برای آینده فناوری‌های نمایشگر، این محصول را با هدف عرضه تجربه دیداری فوق‌العاده به مصرف‌کنندگان، معرفی می‌کنیم».

Samsung CES 2018, First Look Event at Enclave on Sunday, Jan. 7, 2018 in Las Vegas. (Photo by Danny Moloshok/Invision for Samsung/AP Images)

اولین تلویزیون مدولار جهان با فناوری میکروال‌ای‌دی: تصویری از آینده

تلویزیون «وال» سامسونگ یک تلویزیون ۱۴۶ اینچی مدولار با فناوری میکرو ال‌ای‌دی است که بدون محدودیت در اندازه، رزولوشن یا شکل، می‌تواند تصویری فوق‌العاده در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون مجهز به ال‌ای‌دی‌هایی بسیار کوچک در ابعاد میکرومتری است.

فناوری میکرو ال‌ای‌دی بکار رفته در محصول وال نیاز به فیلترهای رنگ یا نوردهی از پشت را از میان برداشته ، به این معنا که نور و رنگ همزمان از خود ال ای دی های به کاررفته تامین می گردد و تجربه بصری فوق العاده ایی را برای بیننده رقم می زند. در عین حال صفحه‌های میکرو ال‌ای‌دی در معیارهایی مانند ماندگاری، کارآمدی، بهره‌وری نور، عمر مفید منبع نور و مصرف انرژی نیز فوق العاده بوده و استاندارد فناوری‌های نمایشگرهای آینده را تعیین می‌کنند.

Samsung CES 2018, First Look Event at Enclave on Sunday, Jan. 7, 2018 in Las Vegas. (Photo by Danny Moloshok/Invision for Samsung/AP Images)

تلویزیون وال با داشتن طراحی مدولار و حاشیه‌های باریک، نمونه‌ای عالی برای آن است که مصرف‌کنندگان چطور می‌توانند اندازه و شکل تلویزیون‌شان را بر اساس نیازهای خودشان تنظیم کنند. صفحه نمایش این تلویزیون همچنین برای اهداف بسیار متفاوت مانند ایجاد نمایشگری در اندازه یک دیوار یا استفاده در چند فضای مختلف نیز سازگاری بالایی دارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

این تلوزیون متاسفانه رزولوشن 4K داره که برای این ابعاد یکم پایینه
پارسال شرکت سونی هم یک تلوزیون فوق‌العاده بزرگ با ابعاد حدود 430 اینچ با فناوری CLEDIS (کریستال LED) معرفی کرد که قابلیت افزایش اندازه هم داشت یا به اصطلاح ماژولار بود و البته قیمتش هم خیلی بالا بود ولی قطعا بهترین تلوزیونی خواهد بود که یک نفر میتونه تجربه بکنه چون این پنل CLEDIS از OLED و LCD خیلی بهتر و پیشرفته تره و فکر میکنم شباهت هایی با میکرو LED داره

Quality

رزولوشن این تلوزیون سونی 8K هست که یادم رفت ذکر کنم
اگر سامسونگ هم رزولوشن 8K برای این مدل درنظر میگرفت خیلی بهتر میشد

Peiman

دیشب فیلمشو تو یوتیوب دیدم . کیفیت فوق‌العاده‌ای داره

Saeed Mohammadipouya

ذوب نشه

MOAZEZ

اولین تلویزیون کریستال ledیا همون میکرو ledرو سونی سال 2012 معرفی کرد ولی بصورت ماژولار پارسال سونی در ces2017معرفی کرد که 8kبود.تو بخش تلویزیون برندهای دیگه 2-3سال از سونی عقبن هنوز. بعد از 2سال هنوز نتونستن به کیفیت Z9Dبرسن قول میدم امسالم نمیرسن. البته چرا راه دور بریم حتی به میانرده سونی X900Eهم نمیتونن نزدیک بشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....