حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیمبال DJI Osmo Mobile 2 معرفی شد: عمر باتری 3 برابر، قیمت کمتر از نصف

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

گیمبال یا همان وسیله ای که به شما اجازه می دهد چیزی را روی آن نگه دارید و از لرزش یا تکان خوردن در 6 جهت ممناعت به عمل بیاید، موجود بسیار مفید و جذابی است که این روزها در صنایع پهپاد و البه فیلم برداری بدون لرزش و نرم استفاده می شود. یکی از مطرح ترین تولیدکننده های این زمینه یعنی DJI محصول خیلی خوبی به نام (اُزمو) Osmo دارد که در دسته بندی های مختلفی عرضه می شود. گیمبال مخصوص موبایل یعنی Osmo Mobile حالا در نسل دوم خود رونمایی شده و دو آپدیت هیجان انگیز دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گیمبال DJI Osmo Mobile 2 بیشتر آشنا شویم.

 

دو آپدیت خوبی که DJI برای گیمبال جدید موبایل خود در نظر گرفته است دو فاکتور بسیار با اهمیت است. اولین آن ها عمر باتری که افزایش بی نظیر 3 برابری پیدا کرده است و حتی می تواند موبایل شما در مواقع لازم شارژ کند! مورد دوم اما که شاید جذاب تر هم باشد در فاکتور قیمت دیده می شود، جایی که حالا برای خرید نسل دوم شما به جای قیمت 300 دلار تنها و تنها 130 دلار پرداخت می کنید که خیلی جذاب به نظر می رسد.

شاید بگوییم گیمبال برای چه؟ اول اینکه تجربه فیلم برداری فوق العاده ای به شما می دهد، روی سوژه می توانید قفل کنید و زوم و همه موارد از روی دسته آن انجام می شود. دوم اینکه حتی اگر اهل فیلم برداری نیستید این پایه به دلیل عدم لرزش و جبران کامل لرزش و حتی قدم زدن و حرکات شدیدتر، می تواند برای ثبت پانوراما هم گزینه بسیار جذابی باشد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک گیمبال DJI Osmo Mobile 2 بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به این میگن یه پیشرفت فوق‌العاده. قیمتش کمتر از نصف نسل قبله .?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)