حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار اسکرین شات اچ تی سی (HTC) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، نرم‌افزار

اسکرین شات یکی از مواردی است که همه ما هر روزه از آن استفاده می کنیم، ضمن اینکه امیدواریم عادت بد اسکرین شات گرفتن از محتوای شخصی دیگر کاربران محو شود، امروز می خواهیم به انتشار نرم افزار اسکرین شات اچ تی سی (HTC) اشاره کنیم. شرکت های مختلف قابلیت های ویژه ای برای اسکرین شات ارایه می کنند، از پیشرفته ترین آن ها می توان به ارایه سامسونگ روی گلکسی نوت 5 حدود 2.5 سال پیش اشاره کرد که سپس مرحله به مرحله به دیگر دستگاه ها نیز اضافه شد. حالا اچ تی سی می خواهد اسکرین شات گرفتن روی دستگاه های این شرکت تایوانی به همان سادگی و سرعت باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نرم افزار اچ تی سی Screen Capture آشنا شویم.

نرم افزار اسکرین شات اچ تی سی

نرم افزار اسکرین شات اچ تی سی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی یک اسکرین شات ثبت می کنید محتوای مورد نظر ادامه دار باشد، مثلا صفحه وب سایت ترنجی! در حالت عادی اگر بخواهید از تمام محتوا اسکرین شات بگیرید باید مدام اسکرول کرده و دکمه های کم کردم صدا و قفل را با هم بفشارید! خب این راه خیلی هوشمندی نیست که موبایل هوشمند ما بخواهد آن را ارایه کند.

امروز در آپدیت اچ تی سی برای برنامه Edge Launcher شاید کاربران کمی به این دقت کرده باشند که برنامه Screen Capture اچ تی سی نیز به دستگاه شان اضافه شده است. به لطف این نرم افزار اسکرین شات شما قادر خواهید بود که اسکرین شات ادامه بگیرید، آن را ویرایش کنید، بخشی از آن را جدا کنید، روی آن بنویسید و در لحظه آن را به اشتراک بگذارید! این خیلی خوب و کاربردی است و مسلما کاربران اچ تی سی از اضافه شدن آن به دستگاه شان خوشحال خواهند بود.

نرم افزار اسکرین شات اچ تی سی فقط برای دستگاه های این شرکت قابل دانلود خواهد بود و البته حداقل داشتن اندروید 7 نیز الزامی است. شما می توانید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری گوگل از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نرم افزار اسکرین شات اچ تی سی

اگر موبایل اچ تی سی دارید و برنامه Screen Capture این شرکت را نصب کردید لطفا تجربه کاربری خود را با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHAHAB_MSD

یو 11 دارم رفتم گفته به دستگاه شما نمیخوره ??

mTAAHAAm

Your device isn’t compatible with this version

Peiman

نرم افزار مشابه برای بقیه دستگاه ها وجود نداره؟؟؟

mTAAHAAm

من جستجو کردم نبود.

SHAHAB_MSD

خوب اندروید 8 برا یو11 اومد منم نصب کردم این برنامه رو دانلود کردم واقعا برنامه محشریه مخصوصا همین اسکرول کردن راحت میتونین بخشی از صفحه چت رو اسکرین شات بگیرین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)