حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اچ تی سی یو 12 (HTC U12) لو رفت، نمایشگر کم حاشیه

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

روزهای اولیه سال 2018 است و شایعات دستگاه های سال 2018 اجتناب ناپذیر. تا کنون درباره دو دستگاه لو رفته از اچ تی سی مطالبی می دانیم. یکی از دستگاه ها را می توان اچ تی سی یو اولترا 2018 دانست و دیگری را پرچمدار این شرکت یعنی اچ تی سی یو 12 (HTC U12). امشب درباره پرچمدار اچ تی سی صحبت خواهیم کرد، در ادامه با ما باشید.

در نتیجه لو رفتن تاریخی تمام اسامی پرچمدارهای سال 2018 که با چیپست اسنپدراگون 845 ارایه می شوند، می دانیم که اچ تی سی یو 12 برج 5 میلادی یعنی جایی حدود اواسط اردیبهشت باید معرفی شود. این رندر را می توان از اولین شایعات مربوط به آن دانست و حقیقتا تقریبا هیچ چیز خاصی را به ما نمی دهد!

همانطور که می بینید یک موبایل بزرگ با نمایشگر خاموش که جلوی این دستگاه را کاملا مشکی نمایش می دهد را شاهد هستیم. هر چند از این رندر موضوع خاصی را متوجه نمی شویم اما شایعات به ما درباره یک نمایشگر که از 3 جهت بدون حاشیه است سرنخ هایی می دهد. همچنین شنیده هایی درباره رزلوشن 4K نمایشگر به گوش می رسد.

درباره باقی احتمالا می توان گفت که اگر به رندر دقت کنید متوجه قرار گرفتن دکمه های فیزیکی تنظیم حجم صدا و قفل دستگاه در سمت راست خواهید شد. همچنین در لبه پایین پورت Type C قرار داد و جک 3.5 میلی متری طبق سنت اچ تی سی حذف شده است.

از دیگر مشخصات که انتظار داریم اچ تی سی یو 12 داشته باشد می توان به اج سنس که قابلیت نرم افزاری قدرت گرفته از قابلیت فشردن لبه های دستگاه است، اشاره کرد. همچنین چیپست اسنپدراگون 845 و دوربین دوگانه برای دوربین اصلی از دیگر انتظارات است.

نظر شما درباره اچ تی سی یو 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

امیدوارم سال دیگه ساله گوشی های شیشه ای نباشه دوباره!نمایشگر 4? هم تنها برای واقعیت مجازی خوبه.
از لحاظر قدرت که دیگه همه قوین ببینیم سال دیگه رقابت بست دوربین ها چطور پیش میره.
البته من یه جای دیگه هم خونده بودم صفحه نمایش احتمالا hdr هم هست

REZA

*بین دوربین ها*

Peiman

خیلی چیزی معلوم نیست اما فکر نمی‌کنم مثل آیفون از سه جهت بی حاشیه باشه . چیزی که اچ تی سی باید بهش توجه کنه اینه که حسابی رو بهینه‌سازی مصرف باتری کار کنه . مخصوصا که صفحه نمایش 4k میخواد بزاره

mTAAHAAm

این نمایشگر اگه بی حاشیه باشه 6 اینچ یا بیشتر میشه.اگه 4k باشه در صورتی که اولد نباشه مصرف باتری بالا خواهد بود.
دوربین HTC طی دو سال گذشته رشد چشمگیری داشته و اگه همین روند ادامه داشته باشه بعید نیست بهترین دوربین سال بشه.
به امید بازگشت به طراحی فلزی

mTAAHAAm

و بازگشت جک هدفون

siavash-t

من امیدوار بودم جک هدفون برگرده. نمی دونم این چه بازی ایه که اپل راه انداخت! فکر کنم اگه این جک یا پورت ایراد داشت این همه شرکت های تولیدی در زمینه صدا و موسیقی این همه محصول در این مورد نداشتند. AKG,SENNHEISER و بقیه شرکت ها‌‌‌… به هر حال… اگه این جک برگرده و اچ تی سی رو کیفیت صفحه نمایشش و همین طور ظرفیت باتریش کار کنه، من یکی احتمال زیاد مشتری اش می شم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)