حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هوآوی P20، P20 Plus و P20 Pro در تصاویری لو رفت، دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 5X

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، هواوی

ما لیست اسامی تمام پرچمدارهای سال 2018 را که با چیپست اسنپدراگون 845 عرضه خواهند شد را داریم اما مسئله این است که پرچمدارهای هوآوی با چیپست اختصاصی این شرکت عرضه می شوند پس هیچ سرنخی درباره پرچمدار بعدی هوآوی P نداریم. امروز چند رندر و اسم برای پرچمدار بعدی هوآوی منتشر شده که با هم خواهیم دید. در ادامه رندر هوآوی P20، P20 Plus و P20 Pro را می بینیم و درباره آن با هم در ترنجی می نشینیم.

تصویر اصلی مطلب متعلق به هوآوی P20 است. اجازه بدهید پیش از این که به تک تک دستگاه ها بپردازیم اشاره ای داشته باشیم به 3 رندر منتشر شده برای هوآوی P20، هوآوی P20 Plus و هوآوی P20 Pro. در این 3 رندر می بینیم که همانند سری هوآوی Mate 10 مدل پرو حسگر اثرانگشت را روی قاب پشتی قرار داده است، هر چند نمی دانیم این چه قابلیت حرفه ای است که روی مدل Pro قرار می گیرد اما گویا این تصمیم هوآوی است. همچنین مدل پرو احتمالا دارای زائده بالای نمایشگر یا همان (Notch) باشد که به دلیل حاشیه نمایشگر کمتر در بخش بالایی است اما لبه پایینی برخلاف آیفون X خیلی کم حاشیه نیست.

هوآوی P20 پرو

هوآوی P20 پرو

اما دو دستگاه دیگر همانطور که از نامشان پیداست احتمالا نسخه هایی با اندازه متفاوت نمایشگر خواهند بود. هوآوی P20 و هوآوی P20 پلاس دو دستگاه در دو اندازه نمایشگر متفاوت با حاشیه نمایشگر بسیار کم هستند که حسگر اثرانگشت آن ها روی قاب جلویی قرار دارد، درست همانند Mate 10 اما با این تفاوت که نسبت تصویر نمایشگر 18:9 خواهد بود.

دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 5X

اما موضوعی که قطعا در این سه رندر به صورت مشترک دیدید، حضور 3 دوربین در یک قاب حاشور خورده جالب شبیه به چیزی که در Mate 10 Porsche Design دیدیم است. به طراحی متفاوت این 3 دستگاه برای قرار گرفتن دوربین ها که برای یکتا شدن طراحی هر کدام استفاده شده می توان اشاره کرد اما نکته مهم تر درباره شایعه ای است که پیرامون آن ها وجود دارد!

قبلا در گزارشی برای پرچمدار بعدی هوآوی که نام آن را هوآوی P11 عنوان کرده بودند شنیدیم ممکن است در آن به جای دو سنسور از سه سنسور در عقب گوشی استفاده شود که توانایی ثبت تصاویری با وضوح 40 مگاپیکسل را دارد، همچنین بزرگنمایی هیبریدی 5 برابر نیز در دسترس است. این شایعه اگر رخ بدهد به راحتی می توان گفت نگاه ها نسبت به هواوی خیلی متفاوت تر خواهد شد و در صورت خروجی مناسب دوربین سه گانه هوآوی P20 رسما خیلی از برندهای پیشرو در این زمینه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

چیپست کایرین 975، حافظه رم 6 و حافظه داخلی 64

درباره سخت افزار احتمالی نیز می توان به چیپست کایرین 975، حافظه رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایت اشاره کرد. به نظر می رسد هوآوی فناوری جدید چیپست های خود را روی سری Mate رو نمایی و برای سری P بهبود می بخشید، راهبردی بر خلاف سامسونگ یا حتی کوالکام!

نظر شما چیست؟ خانواده هوآوی P20 می توانند شگفتی سال 2018 باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اگه قیمت نجومی نداشته باشند می تونن موفق بشن.
البته الجی و سامسونگ و شیائومی هم بیکار نمی نشینن.
انتظار شگفتی از هیچ برندی نمیره.
هر چند که بنظر من الجی دیگه زیر سایه بقیه نخواهد بود و سونی هم بدنبال تحول در طراحیه و اچ تی سی هم برای فرار از مرگ دست به هر کاری خواهد زد.

Peiman

طراحی جالبی نداره . مخصوصا p20 plus

Pouya

چه زشت :/

amir shar

مشخصاتی با اعداد بزرگ.کمی دور از انتظار به نظر میرسه ولی بعید نیست(منظورم این نیست که هواوی نمیتونه!منظورم اینه سال ۲۰۱۷ همچین چیزی ندیدیم بعیده یکهو بپره به این اعداد)

mTAAHAAm

چرا یکهو از ده پرید به 20 ؟

siavash-t

نمی دونم چرا شرکت ها انگار هزینه ای صرف طراحی محصولات شون نمی کنند! تقریبا همه گوشی ها دارند شبیه به هم می شن!

mosayebso

صرفا رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی با این سنسور کوچیک یه انتخاب درست نیست
هواوی یه بازی خطرناک رو راه انداخته که کوچکترین اشتباهش باعث میشه که اعتمادی که بهش شده از بین بره
هرچند من هیچوقت حاضر نمیشم کوشی بالارده هواوی بخرم چ برسه به پرچمدارش

Mortazavi

باید دید و منتظر موند راهکارش واسه استفاده از ۳دوربین چیه

با توجه به آپدیت کایرین۹۷۰ که امکان استفاده از دو سنسور رو داشت امکان داره ۹۷۵ استفاده همزمان هرسه لنز رو داشته باشه
شایدم لنز سوم واسه زوم اپتیکال یا زاویه باز باشه

Mortazavi

ولی انصافا شکاف بالای صفحه مدل پرو اگه حاشیه پایین داشته باشه اصلا جالب نیست و یه چیز تومایه های اسنشال فون میشه
کاش مدل پرو مثل آیفون تن بی حاشیه بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)