حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه میان رده اچ تی سی U11+ شاید در CES 2018 معرفی شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

شاید کمی خنده دار باشد که بگوییم اچ تی سی U11+ مینی! یعنی پلاسِ مینی معنی نمی دهد اما به هر حال گزارشی وجود دارد که به ما می گوید اچ تی سی می خواهد نسخه میان رده جدیدترین فبلت خود را معرفی کند. برای اینکه دید بهتری داشته باشید من اچ تی سی یو آلترا را مثال می زنم که احتمالا این دستگاه جایگزین آن می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نسخه میان رده اچ تی سی U11+ صحبت کنیم.

حتما می دانید که سامسونگ و الجی برای نمایشگاه CES 2018 دستگاه های میان رده خود را ارایه خواهند کرد. البته سامسونگ به دلیل لو رفتن گلکسی A8 2018 به صورت کامل پیش از معرفی رسمی، این دستگاه ها را زودتر معرفی کرد. در گزارش منتشر شده از تایوانی درباره جانشین اچ تی سی یو آلترا ماه ژانویه برای عرضه اعلام شده است. ابتدای ژانویه نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس برگزار خواهد شد به همین دلیل می توان احتمالی برای معرفی این دستگاه در نمایشگاه مذکور داشت.

اما مشخصات سخت افزاری لو رفته احتمالی از نسخه میان رده اچ تی سی U11+ عبارت اند از اسنپدراگون 625، 4 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 که ترند این روزهای دنیای فناوری است. پر بیراه نیست که این دستگاه دقیقا جانشین اچ تی سی یو آلترا باشد اما درباره نام آن هیچ صحبتی نشده است.

ما در ترنجی اچ تی سی یو آلترا را بررسی کردیم و عملکرد آن را با هم دیدیم، امیدواریم جانشینش بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد! نظر شما چیست؟ درباره پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی HTC U12 نیز گفته می شود که با چیپست اسنپدراگون 845 و حتی نمایشگر 4K کم حاشیه و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بعید میدونم اسنپ625 باشه که اگرم باشه اشتباه بزرگ HTC هست

Peiman

بعید میدونم اچ تی سی به سمت نمایشگر ۴کی بره. اما امیدوارم که بره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)