حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا می‌توان با کمک اسمارت‌فون مشغول ماینینگ شد؟ شما با موبایل ماینینگ به ناکجا آباد خواهید رفت!

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

چند سالی است که پول‌های مجازی و یا ارز‌های رمزنگاری شده رواج پیدا کرده‌اند اما در ایران در چند ماه اخیر شاید رشد بسیار زیادی‌تری را در بازار بودیم به صورتی که افراد مختلف به سراغ دریافت وام برای خرید بیت کوین رفتند اما اگر امروز نمودار‌ها را نگاه می‌کردید، حباب این ارز در حال شکستن است و شاهد کاهش چشمگیر آن بودیم. مسلما این روند ادامه دار نخواهد بود و در آینده تغییرات بیشتری را شاهد هستیم. در هر صورت بحثی در زمینه ارز‌های رمزنگاری شده وجود دارد به عنوان ماینینگ که علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه همراه باشید.

برای ماینینگ نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی هست که بتوان از استخر‌های در نظر گرفته شده به سرعت کسب درآمد کرد اما واژه‌ای را شاید شنیده باشید به عنوان موبایل ماینینگ که گفته می‌شود می‌توان با اسمارت‌فون خودتان همانند سیستم‌‌های سخت‌افزاری بزرگ شروع به کسب درامد کرد. برای مثال اگر شما آیفون X یا ۸ و ۸ پلاس داشته باشید با چیپست‌ A11 در نظر گرفته می‌توانید عدد خوبی را در روز داشته باشید و حتی اگر در اپ استور‌های رسمی هم جستجویی کنید، اپلیکیشن‌های مطرحی در این زمینه وجود دارد اما آیا این قضیه صحت دارد؟

اچازه دهید خیلی ساده به شما بگوییم. تمام اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه وجود دارد بلااستثنا کاملا غیرقابل بهره برداری بوده و تعدادی زیادی نیست کاملا کلاه‌برداری است. البته تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها نیز به صورت اهداف تبلیغاتی طراحی شده‌اند که رسما شما با نصب‌ان ها مجبور به دیدن یک سری تبلیغات و یا کلیک بر روی آن‌ها هستید.

در این بین اپلیکیشن‌هایی هم هستند که به صورت واقعی کار کرده برای مثال اپلیکیشن ماینرگیت اما سخت‌افزاری که بر روی موبایل‌ها قرار گرفته است از هیچ لحاظی مناسب این کار نیست. شما با نصب و اجرا تنها یک چیز گیرتان خواهد آمد و آن هم خالی شدن بسیار سریع باتری و افزایش دما گوشی به حد بسیار زیاد است. در بهترین حالت با هر موبایل پرچمدار بتوانید ۱۵۶ دلار در هر سال کسب درامد کنید که البته با در نظر گفتن هزینه برق نهایت به ماهی زیر ۱۳ دلار سود دست پیدا می‌کنید که البته نکته‌ای که وجود دارد با در نظر گرفتن افزایش سختی در ارز، مسلما بعد از چند ماه به زیر ۸ دلار سود در ماه خواهد رسید که استفاده از این روش به معنای واقعی اشتباه است !

فرایند ماینینگ برای اسمارت‌فون به هیچ‌وجه طراحی نشده است و لطفا گول تبلیغات در این زمینه را نخورید !

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ماینینگ؟این اصطلاح را برای اولین بار می شنوم.

Peiman

در بهترین حالت با هر موبایل پرچمدار بتوانید ۱۵۶ دلار در هر سال کسب درامد کنید که البته با در نظر گفتن هزینه برق نهایت به ماهی زیر ۱۳ دلار سود دست پیدا می‌کنید که البته نکته‌ای که وجود دارد با در نظر گرفتن افزایش سختی در ارز، مسلما بعد از چند ماه به زیر ۸ دلار سود در ماه خواهد رسید که استفاده از این روش به معنای واقعی اشتباه است !
چقدر دقیق همه چی رو حساب کردند?

SAWAN

موقع ماینینگ کارت gtx 1070 با اون همه فن دماش به ۶۰ درجه میرسه.اسمارت فون که باید منفجر بشه.

Mortazavi

سلام

میشه لطفاً یه پست در مورد توضیح کامل ماینینگ و نحوه درآمد زایی اون بکنید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....