حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت مایکروسافت برای تبلت تاشو سرفیس منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

همانطور که سال 2017 سال درخشیدن نمایشگرهای کم حاشیه و نسبت تصویر عریض 18:9 یا بیشتر بود، انتظار می رود سال 2018 یا 2019 نیز شاهد تغییراتی در بخش نمایشگرها باشیم که این یکی بیشتر شبیه به انقلاب است تا بهبود. نمایشگرهای تاشو آینده ای هستند که یک دسته جدید دستگاه ها را به بازار خواهند آورد و شرکت های مختلف در حال محک زدن بهترین خروجی ممکن با نمایشگر تاشو هستند. از سامسونگ بگیرید که حدودا 6 پتنت متفاوت در این زمینه ثبت کرده است تا پتنت های مخلتف شرکت های دیگر. مایکروسافت اما که دستش از بازار موبایل به شدت کوتاه مانده است تلاش دارد برای ارایه دسته جدید دستگاه ها خود را آماده کند و بتواند نماینده خوبی برای ارایه داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پتنت مایکروسافت برای تبلت تاشو سرفیس را با هم ببینیم.

مایکروسافت در طراحی و تولید محصولات تبدیل پذیر خود عملکرد درخشانی در زمینه مدیریت لولاها داشته است. از تبلت های مایکروسافت تا سرفیس استودیو و سرفیس بوک همه محصولاتی هستند با قابلیت تغییر پوزیشن کارکرد و این عمل به شکلی بسیار کم نقص و دوست داشتنی انجام می شود. با این اوصاف می توان انتظار داشت که اگر مایکروسافت بخواهد یک دستگاه تبدیل پذیر دیگر بسازد بتواند از رقبا پیشی بگیرد.

در گالری تصویری که بالاتر دیدید درباره لولا ها و مکانیسم تبلت تاشو سرفیس صحبت شده است، دستگاهی که قرار است یک نمایشگر بزرگ داشته باشد و وقتی تا می شود این نمایشگر به دو بخش تقسیم شود.

این تبلت قرار است 3 حالت بالا را داشته باشد، یکی شبیه به لپتاپ باشد، یکی به شکل تبلت با نمایشگر پیوسته و دیگری به شکلی عجیب که نمی توانیم کاربرد آن را برای یک تبلت تصور کنیم مگر چیزی مثل تماشای ویدیو یا بازی دو نفره برای دو شخص دو طرف نمایشگر!

این پتنت در سازمان WIPO توسط مایکروسافت ثبت شده است و احتمالا نسخه ویژه ای از ویندوز 10 را که با کد Andromeda شناخته می شود را ارایه خواهد کرد. نظر شما درباره تبلت تاشو سرفیس چیست؟‌ آیا تبلت یا موبایل های تاشو با نمایشگر منعطف می توانند آینده را شکل بدهند؟ تصور کنید موبایل خود را که آن را باز می کنید و یک نمایشگر بزرگتر دارید! جذاب است اما اولین سوالی که برای ما پیش می آید این است که با آن نسبت تصویر قرار است چه عملی در آن واحد انجام شود؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ظاهرا گوشی و تبلت های تاشو دارن فراگیر می شن.

Peiman

قطعا انقلاب بعدی همین تاشو ها هستند که به نظر میرسه سامسونگ و مایکروسافت از همه جلو تر باشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)