حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌هایی تازه از تمام زوایای سامسونگ گلکسی اس 9 منتشر شد ؛ تایید دوباره عدم وجود دو دوربین

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، کانسپت

در زمینه تولید و پخش شایعه هم سطح بندی وجود دارد که مسلما نباید تمامی شایعات را منتشر کرد اما به مرور هر چه بیشتر به مراسم سامسونگ نزدیک می‌شویم، اخبار و تصاویری از منابع مختلف منتشر می‌شد که اعتبار بیشتری داشته و می‌توان بر روی آن‌ها استناد کرد. در ادامه همراه باشید.

به احتمال زیاد نام لو دهنده معروف OnLeaks را شنیده‌اید. این شخص تا به اکنون صحبت‌هایی داشته است که با دقت بسیار زیادی به حقیقت رسیده است. اکنون تصاویری توسط ایشان منتشر شده است که می‌تواند دید کاملی را نسبت به گلکسی اس ۹ به ما در تمامی زوایا بدهد.

در ظاهر با دستگاهی رو به رو هستیم که تفاوت زیادی به نسبت گلکسی اس ۸ ندارد. میازن تفاوت‌های ایجاد شده دقیقا همانند وقتی بود که آیفون ۷ رونمایی شد و فقط تغیری اندک را در زمینه طراحی و دوربین شاهد بودیم. برای گلکسی اس ۹ نیز به همین صورت است. محل سنسور اثرانگشت عوض شده است و به نظر می‌رسد ترتیب قرارگیری سنسور‌ها در بالای دستگاه کمی متفاوت شده باشد.

بد نیست اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ دارای ابعادی نظیر ۱۴۸.۹ در ۶۸.۱ و ضخامت ۸ میلیمتر بود اما در این رندر و اطلاعات منتشر شده شاهد این هستیم که گلکسی اس ۹ کمی افزایش را تجربه می‌کند. ۱۴۷.۷ در ۶۸.۷ و ضخامت ۸.۴ میلیمتر، ابعادیست که در مورد این دستگاه ثبت شده است. دوربین تکی، صفحه‌نمایش کمی خمیده، وجود جک 3.5mm هدفون و مقاوم در برابر آب دیگر ویژگی‌های این طراحی است.

از نظر مشخصات انتظار این را داریم که سامسونگ از Snapdragon 845 در کنار ۶ گیگابایت رم استفاده کند. ۹ الی ۱۲ ژانویه نمایشگاه CES است و به احتمال زیاد در این مراسم سامسونگ از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام لیگ ترنجی ب کجا رسید؟
کاش میشد نسبت تصویر اس۹ ب قبل برمیگشت مثل اس۷…

سینا عطایی

سلام وقت بخیر
به زودی فینال لیگ برگزار میشه

Faraz

پایین صفحه نمایش رو که حذف نکرده چرا ؟؟؟؟پایین رو حذف میکرد بهتر بود

Peiman

من تا قبل از این فکر میکردم به خاطر عدم تقارن در طراحی این طراحی رو انتخاب کرده اما دوستمون میگن به خاطر رد شدن در تست مقاومت سامسونگ که به نظرم ایشون درست میگن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....