حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A8+ 2018 با 6 گیگابایت حافظه رم و اگزینوس 7885 عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدود یک ماه پیش بود که گلکسی A7 2018 با 6 گیگابایت رم دیده شد و کمی قبول کردن آن سخت بود. اینکه میان رده سامسونگ حافظه رم بیشتری نسبت به پرچمدار ابتدای سال یا هم اندازه پرچمدار نزدیک هزار دلاری این شرکت کره ای داشته باشد کمی عجیب بود. امروز اما گره از معما گشوده شده و با اطلاعات جدید منتشر شده حالا می توانیم حدس بزنیم که گلکسی A7 2018 یا همان گلکسی A8+ 2018 با 6 گیگابایت حافظه رم به چه معنی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر بخوانیم.

گلکسی A8+ 2018

گلکسی A8+ 2018

اولین و جالب ترین موضوعی که درباره گلکسی A8+ 2018 وجود دارد، عرضه آن در 3 مشخصات حافظه ای است. مدل های 4-32، 4-64 و 6-64 گیگابایتی به ترتیب برای حافظه رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. چیپست اگزینوس 7885 برای قلب تپنده آن در نظر گرفته شده که برای پخش پردازشی از 2 شاخه پردازنده 2 و 6 هسته ای استفاده می کند! این نوع استفاده از پردازش big.LITTLE شرکت ARM تا کنون در پردازنده های اگزینوس سابقه نداشته است که اگر این شایعه درست باشد، سامسونگ نگاهی جدید در این زمینه ارایه می کند. همچنین این چیپست از بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی می کند که توانایی اتصال 2 بلندگو را به شما می دهد و البته برای مصارف اینترنت اشیا می تواند مفید تر باشد.

دوربین سلفی دوگانه

گلکسی A8+ 2018 برای دوربین سلفی خود دوربین دوگانه خواهد داشت. این دوربین ها 16 و 8 مگاپیکسلی هستند که برای عکاسی پرتره با استفاده از حالت Live Focus سامسونگ نیز به کار خواهند رفت. ما امیدواریم سامسونگ یکی از این دوربین ها را با زاویه فوق عریض 135 درجه عرضه کند اما هنوز چیزی مشخص نیست و حتی شاید این موضوع با ثبت تصویر پرتره در تضاد باشد.

گلکسی A8+ 2018

گلکسی A8+ 2018

باتری 3500 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای گلکسی A8+ 2018 حدودا 100 میلی آمپر کمتر از باتری نسل پیشین آن است اما انتظار می رود عمر باتری تغییری نکند. نمایشگر این دستگاه با نسبت تصویر 18:9 و حاشیه تصویر کمتر نسبت به نسل قبل ارایه می شود که البته حاشیه آن خیلی  هم کم نیست. این نمایشگر از نوع AMOLED خواهد بود که رزلوشن FHD+ را نیز دارد و همچنین نمایشگر همیشه روشن (AOD) را نیز پشتیبانی می کند.

حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و زیر دوربین تکی دستگاه تعبیه شده که جایی مناسب برای برا دسترسی است. سیستم عامل گلکسی A8+ 2018 اندروید 7.1.1 است که با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 8.5 (Samsung Experience 8.5) یعنی همان رابط کاربری گلکسی نوت 8 عرضه می شود. همانند چیزی که در سری گلکسی A مرسوم است آپدیت اندروید 8 بعدا برای این دستگاه ها عرضه خواهد شد.

درباره گلکسی A8 2018 اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت که مشخصاتی مشابه با مدل پلاس خود داشته باشد. نظر شما چیست؟ گلکسی A8+ 2018 به مشخصات سخت افزاری مناسبی عرضه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

اپل اگه میانرده داشت احتمالا با رم 512 روانه بازار میکرد!

mTAAHAAm

نیم

Mortazavi

:)))))))))))))

Ahmad ka

عیب سامسونگ تو این دو سال اینه که پرچمداراش صحفه بزرگ وخمیده هستند. حداقل یه نسخه رو صحفه تخت میزد.که بیشتر سلیقه ها را پوشش میداد.
داره اکثر میان ردهای A که تقریبا رده بلا حساب میشن را بیشتر6 اینجی میزنه خوب اینم خوب نیست.اگه کسی بخواد گوشی با کیفیت وسایز معمولی یا کوچک بگیره میمونه .یا خانوما بیشتر دوست ندارن گوشی بزرگ باشه .چون واقعا گوشی بزرگ تو کیف بیشتر امکان شکستن داره.وتو دستشونم جا نمیشه.

Pouya

سری a همیشه 3 مدل دارن مثل a3.a5.a7 2017 این همینطور این یکی از گوشیای این خانوادس همشون ک بزرگ نیستن ک

Ahmad ka

A3وA5 حذف شدن وA7 وجای اینل A8و8+ میان که احتمال زیاد صحفهاشون بزرگ باشه

mTAAHAAm

بله نا مگذاری تغییر کرده

mTAAHAAm

اس 7 خیلی خوب بود شاید از اس 7 اج هم بهتر بود.

mTAAHAAm

صفحه نمایش خمیده خیلی آسیب پذیره،چسباندن گلس هم روش سخته و قیمت تعمیرش هم شاید 70% قیمت گوشی بشه. لبه اج هم کار حیاتی انجام نمیده

Peiman

A8 همون a5 که کم حاشیه شده و گرنه ابعاد بدنه همونه

mTAAHAAm

بجز قیمتش بقیه ش خوبه.

Mortazavi

بنظرم رویکرد استفاده از پردازنده های ۶هسته ای با دو هسته قوی a73 خیلی بهتر از ۸هسته ای با ۸هسته a53 هست چون پردازنده قویتر میشه و باوجود دوهسته کمتر قیمت فرقی نمیکنه
مثال بارزش اکسپریا ایکس با اسنپ۶۵۰ هست که از تمام میانرده ها و حتی بعضی پرچمدارای زمان خودشم بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)