حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تاچ و قلم گلکسی نوت 8 با قاب S View Cover رسمی سامسونگ

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

مدتی است که تولیدکننده های تلفن همراه دست به کار شده اند و برای محصولات گران قیمت خود قاب و کیف های محافظ منحصر به فرد تولید می کنند. این قاب ها توانایی های ویژه ای به دستگاه اضافه می کند و تقریبا می توان گفت یکی از شکیل ترین ظاهرهای ممکن را به آن می بخشد. گلکسی نوت 8 نیز همانند اکثر پرچمدارهای دیگر سامسونگ از قاب های ویژه ای که برای آن طراحی شده است بهره می برد. یکی از این قاب ها که تبلیغات زیادی نیز روی آن شد قاب S View Cover گلکسی نوت 8 است. حال یکی از کاربران سم طوری ادعا دارد که در هنگام استفاده از قاب S View Cover مشکل تاچ و قلم گلکسی نوت 8 را مشاهده می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دلیل را دریابیم.

پیش از آغاز حتما توجه کرده اید که روی بسته بندی عنوان Clear View Standing Cover گلکسی نوت 8 درج شده است. این صحیح است اما بد نیست بدانید در سایت رسمی سامسونگ نام این قاب S View Cover عنوان شده و به همین دلیل در این مقاله از این نام برای آن استفاده شده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید یک قاب S View Cover رسمی و اصلی برای گلکسی نوت 8 خریداری شده است. این قاب می تواند به صورت شفاف تماس ورودی یا اطلاعاتی را از روی صفحه نمایش به شما نشان دهد، علاوه بر آن شما قادر خواهید بود به لطف پایه طراحی شده برای آن، گلکسی نوت 8 خود را روی آن تکیه دهید و از تماشای ویدیو یا محتوای دیگر لذت ببرید.

اما اگر بخواهید با قلم گلکسی نوت 8 در حالی که این قاب را روی دستگاه دارید یادداشتی بنویسید متوجه موضوعی می شوید که در نگاه اول واقعا نگران کننده است! تصویر سمت راست با حضور قاب قاب S View Cover روی گلکسی نوت 8 و تصویر سمت چپ بدون آن است. همانطور که می بینید در دو قسمتی که سامسونگ از آهنربا برای قاب استفاده کرده است شاهد عدم عملکرد کامل دیجیتایزر قلم (S Pen) هستیم. حتی با حضور قاب اختلالی کوچک تیز در تاچ گلکسی نوت 8 احساس می شود. در تصویر می توان آهنرباهای قاب S View Cover گلکسی نوت 8 را ببینید:


به این صورت می توان گفت سامسونگ در مراحل تحقیق و توسعه (R&D) و طراحی قاب S View Cover گلکسی نوت 8 اصلا توجهی به محدودیت های دستگاه نداشته و حتی بدون یک تست برای بررسی صحت عملکرد دستگاهی که یکی از اهرم های بازاریابی و فروش آن استفاده از قلم (S Pen) است، یک لوازم جانبی گران قیمت را راهی بازار کرده که کاربران از آن ناراضی هستند و در عملکرد آن ها اختلال ایجاد می کند، مشکل تاچ و قلم گلکسی نوت 8 دقیقا به همین دلیل است.

با توجه به قیمت بالای 150 هزار تومانی قاب S View Cover گلکسی نوت 8 توصیه اکید سم طوری به شما این است که این قاب را تهیه نکنید! همچنین هیچ گونه قاب دارای المان های آهنربایی را برای دستگاه هایی دارای دیجیتایزر خاص مثل دیجیتایزر قلم (S Pen) گلکسی نوت 8 تهیه نکنید. آیا شما هم مشکلی مشابه مشکل تاچ و قلم گلکسی نوت 8 داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

قابل حله.

mTAAHAAm

ولی این گونه مشکلات خوشایند نیست

sami00

میشه بگین چطور آهنربای پشتشو دربیارم؟ اصلا کنده نمیشه

siavash-t

سم طوری چیه؟

Sajad

سامسونگ باید یه بازنگری و طراحی مجدد ‌واسه این کاور انجام بده ولی در کل من خودم چندان علاقه ای به این نوع کاور ندارم.

Mortazavi

من كه علاقه اي به كاور ندارم ولي اين دست مشكلات با وجود سطحي بودن ناراحت كنندس

mega08

جالبه . کمپانیا شدن فقط بفروش . انقد حول حولکی میدن بیرون محصولاتشونو ک از رقیب بهتر بفروشه. این کاور قیمتش خیلی بالاس . فیکشم موجوده ک با قیمت 80 تا 100 تومن میدن ولی ب اسم اصلی ک میگن خودمون واردش کردیم ارزون افتاده. اصلیشو نمایندگی سامسونک 165تومن میده.
هر چند با این گاردو کاورها ب شدت مخالفم و بدم میاد. ولی خیلی مشکل ضایعیه . کاور طراحی می کنه . بعد بدون تست و بررسی بده بیرون . خیلی بده.
البته بازم 1 نفر اینجوری شده . احتمال فیک بودن کاور هس. یا حتی مشکل داشتن خود گوشی !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)