حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است Samsung Dex pad همراه با S9 و S9 Plus عرضه شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، اخبار، سامسونگ

با توجه به سخنان افراد galaxy club سامسونگ در حال کار بر روی نسل جدید Dex Station است که به همراه Galaxy S9 و S9 Plus در سال آینده منتشر خواهد شد. در عین حال اخبار و گزارشاتی منتشر شده‌اند که گویا قرار است نسل بعدی Dex satation همانند شارژر بی‌سیم اصلی این شرکت بجای یک پایه (استند) دارای یک پد باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.با توجه به قابلیت‌های اندروید اوریو (Oreo) شما قادر خواهید بود از صفحه نمایش متصل به گوشی به عنوان موس استفاده کنید. هم چنین دیگر گزارشات مختلف حاکی از آن هستند که شما می‌توانید از Dex Pad به عنوان کیبورد نیز استفاده کنید. بنابراین می‌توان گفت که دیگر نیازی به اتصال هیچگونه موس و کیبورد جداگانه‌ای نخواهید داشت.

با این حال هنوز مشخص نیست که نحوه‌ی کارایی و طراحی این محصول جدید در حالت تخت چگونه خواهد بود. گرچه حدس ما این است که مهندسان از یک لولا برای پورت USB C استفاده خواهند کرد. اگر پیش خودتان می‌پرسید که این مسئله چه تفاوتی ایجاد خواهد کرد باید اینگونه جواب داد؛ این امر شما را همانند Headset Gear VR قادر خواهد ساخت زمانی که شما از این دستگاه استفاده نمی‌کنید، پورت و یا محل اتصال آن را مخفی کنید.

در پایان باید اضافه کرد که ممکن است Dex Pad همانند شارژر بی‌سیم سامسونگ هم به عنوان یک داک و هم به عنوان یک استند نیز عمل کند. درست است که در حال حاضر هیچگونه اطلاعات و اخبار رسمی در رابطه با شکل و نحوه‌ی کار این دستگاه منتشر نشده است اما نکته‌ی مهم آن است که با توجه به انتقاد بسیاری از افراد در رابطه با نبود جک ۳.۵ میلی‌متری در نسل اول Dex station، سامسونگ از اشتباه گذشته‌ی خود درس گرفته باشد و در نسل جدید این تکنولوژی، جک ۳.۵ میلی‌متری را مورد استفاده قرار دهد.

نظر شما در رابطه با Dex station چگونه است؟ آیا نسل جدید این گجت می‌تواند موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

حتماً این هم ارتقاء یافته نسل قبله

Peiman

اس 9 لو رفت . لطفا پوشش بدید

Peiman

راستش الان نمی تونم نظر بدم باید تا معرفی گوشی صبر کرد

Sajad

اگه واسه این dex درست و حسابی زمان صرف کنه چیز جالب و کاربردی میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی