حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا نوکیا 9 و نوکیا 8 2018 ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

مدت زیادی است درباره پرچمدار دیگر اندرویدی نوکیا که توسط شرکت HMD ساخته خواهد شد، صحبت می شود. شایعات در این زمینه متعددند و نوکیا 9 تقریبا در ذهن ما شکل گرفته است. امروز شایعاتی جالب درباره این دستگاه و نوکیا 8 2018 منتشر شده که در ادامه با هم خواهیم خواند.

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده درباره برند دوباره جان گرفته نوکیا، شرکت HMD می خواهد تقریبا 6 هفته دیگر در چین کنفرانسی ترتیب بدهد که احتمالا نوکیا 9 در آن معرفی شود. همچنین شایعاتی درباره مدل ارتقا یافته و شخصی سازی شده نوکیا 8 برای بازار چین وجود دارد. این مدل از سرویس های گوگل استفاده نخواهد کرد و طراحی رابط کاربری مطابق سلیقه کاربران این بازار خواهد بود.

نوکیا 9

نوکیا 9

قیمت احتمالی نوکیا 9 بین 560 تا 635 دلار است که برای مدل های 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده است، شایان ذکر است هر دو مدل با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه می شوند. اما دیگر مشخصات سخت افزاری نوکیا 9 چه مواردی خواهند بود؟

چیپست اسنپدراگون 835 که پایه قرار گرفتن در قلب تپنده اکثر پرچمدارهای 2017 اندرویدی است در کنار موارد دیگری که بالاتر ذکر شد قرار خواهند گرفت. همچنین دوربین دوگانه در کنار گواهی IP67 و عدم حضور جک 3.5 میلی متری صدا از دیگر مواردی است که می توان درباره نوکیا 9 گفت.

نوکیا 8 2018 و نوکیا 9 هر دو با نمایشگر کم حاشیه و فوق عریض 18:9 عرضه خواهند شد که سبب می شود دستگاه هایی به روز و ترندی تر به شمار روند. رزلوشن پنل این دستگاه ها احتمالا QHD است. نظر شما درباره این دو دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

نوکیا ۸ مگه معرفی نشده؟

Mortazavi

نوکیاه۸ بجز لنز زایس و دوربین دوم سیاه سفید چیزی نداشت امیدوارم نوکیا۹ خصوصیات خاصی تو صدا یا باتری یا نرم افزار داشته باشه

Peiman

رابط کاربری به سبک چینی!!!
شت

Peiman

الان متوجه شدم که یک نسخه جدا قراره اینطوری باشه . پس هنوز جای امیدواری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)