حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپدیت جدید اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که در بخش دایرکت مسیج عکس‌ دوستان خود را اصلاح کنید

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، iOS، اخبار

اخرین نسخه از اینستاگرام که به تازگی منتشر شده است به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های دوستان خود را در قسمت دایرکت مسیج‌ها، اصلاح و یا به آن نوشته و اموجی اضافه کنید. با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم از این پس شما قادر خواهید بود عکس‌های دوستانتان را که برای شما در دایرکت مسیج، زمانی ارسال کرده‌ اند را اصلاح کنید. علاوه بر این شما می‌توانید متن و برچسب (Sticker) را نیز به آن‌ها اضافه کرده و پس از اتمام کارتان به همان شخص که پیام را برای شما ارسال کرده بود مجددا ارسال کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده به این نسخه از اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد، تعداد دفعاتی که دوستان و اعضای خانواده شما می‌توانند یکی از پیام‌های شما را پخش کنند را کنترل کنید. برای انجام این کار بصورت کلی ۲ گزینه وجود دارد.

یکی از گزینه‌ها One View می‌باشد، این قابلیت برای آن است که شما می‌خواهید، دوستان و یا اعضای خوانده شما آن را فقط یک بار ببینند.

نام دومین گزینه Allow Replay نام دارد. این قابلیت به دوستان شما این توانایی را می‌دهد که پیام‌های شما را در یک حلقه‌ی ویدئویی که بصورت خودکار پخش می‌شود، مشاهده کنند. همچنین اشخاصی که در حال تماشا‌ی ویدئو هستند می‌توانند با فشردن و نگه داشتن دستشان بر روی صفحه ویدئو را متوقف کرده و با دقت بیشتری آن را تماشا کنند.

تمامی این قابلیت‌هایی که ما در مورد آن صحبت کردیم هم اکنون بر روی سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است. شما می‌توانید این نسخه را از پلی استور (play store) و یا اپ استور (app store) دانلود کنید.

نظر شما راجع به قابلیت‌های اضافه شده چگونه است؟ آن را با ما و سایر دوستان خود در ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اینستا گرام روز به روز داره بهتر از قبل میشه

Mortazavi

قابليت كنترل تعداد نمايش خيلي عاليه

mTAAHAAm

چه خوب!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی