حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Honor V10 با چیپست Kirin 970 رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

پس از معرفی موفق و پر سروصدای خانواده Mate 10 هوآوی، زیر برند آنلاین این شرکت نیز جدیدترین تلاش خود را با استفاده از سخت افزار به روزشده به نماش گذاشته است. Honor V10 با جدیدترین چیپست ساخت هوآوی یعنی Kirin 970 ارایه می شود که با توجه به قیمت مناسب تر آن نسبت به Mate 10 می تواند انتخاب وسوسه کننده ای باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هوآوی Honor V10 آشنا شویم.

دستگاهی که در تصویر بالا می بینید بیشتر شبیه به Huawei Nova 2 Plus به روزشده است از نظر طراحی تا اینکه شبیه به نسل های پیشین خود در خانواده Honor باشد. بدنه آلومینیومی که با خطوط آنتن شبیه به آیفون همراه است می تواند جذاب باشد. همچنین نمایشگر کم حاشیه تر آن که حالا حسگر اثرانگشت حتی روی لبه پایین آن قرار گرفته می تواند بسیار جذاب باشد. این نمایشگر 6 اینچی بوده و با رزلوشن 2160×1080 ارایه می شود که این یعنی نسبت تصویر عریض و 18:9 است.

هر چقدر چیپست قدرتمند کایرین 970 می تواند Honor V10 را شبیه به Mate 10 معرفی کند، همانقدر عدم استفاه از دوربین دوگانه با برند لایکا می تواند این تصور را بهم بریزد. دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای Honor V10 شامل دو دوربین 16 و 20 مگاپیکسلی است که دوربین 20 مگاپیکسلی تک رنگ آن با f/1.8 ارایه شده است. دوربین سلفی رزلوشن 13 مگاپیکسلی دارد.

از نظر باتری جالب است بدانید باتری بزرگ 3750 میلی آمپری روی این دستگاه در نظر گرفته شده که با شارژر سریع فوق العاه سوپر شارژر هوآوی که یک شارژر 22.5 واتی است ارایه می شود! این برای یک دستگاه در رده قیمتی 410 دلار (4-64 گیگ)، 450 دلار (6-64 گیگ) و 530 دلار برای (6-128) خیلی خوب به نظر می رسد.

در نهایت با اعلام این خبر که جک 3.5 میلی متری صدا هنوز حذف نشده شما را خوشحال می کنیم و نظرتان را درباره هوآوی Honor V10 جویا می شویم.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Morimf

گوشیه خوبیه

Sir_HiraD

گوشی فوق العاده محشریه

قیمت مناسب
قدرت بالا
ظاهر زیبا
حاشیه کم
باتری با ظرفیت بالا
شارژر سریع
دارای جک هدفون

بهترین انتخاب در این رنج قیمتی !!!

mTAAHAAm

واقعا؟
کرین 970
هوش مصنوعی
فیس ایدی

400$؟
خیلی خوبه

علی شیخ زاده

خیلی عالیه میشه گفت تو این قیمت بی رقیبه با این مشخصات

Peiman

اولین گوشی که رنگ قرمزش نظر منو جلب کرد

Sajad

ارزش خرید خیلی بالایی داره!

Mortazavi

عجبببب

هواوي با اين گوشي يه قدم بزرگ به هدفش نزديكتر شد

واقعا اين قيمت و مشخصات به طرز عجيبي فوق العادست فقط اميدوارم ois رو فداي قيمت نكرده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)