حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید واتس‌اپ تماشای فیلم‌های یوتیوب بر روی سیستم عامل ios را آسان‌تر می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

به تازگی واتس‌اپ آپدیتی را برای سیستم عامل ios منتشر کرده که شامل دو ویژگی مهم است. یکی از این دو ویژگی سبب می‌شود تماشای ویدئو‌های یوتیوب راحت‌‌تر شود و ویژگی دوم نیز این امکان را به شما می‌دهد تا برای ضبط یک صدا (وویس) نیازی به نگه داشتن ایکون میکروفون نداشته باشید. همانطور که می‌دانید دقیقا مشابه این امکانات چند ماه پیش برای تلگرام منتشر شده بود. با ترنجی همراه باشید.

از آنجایی که نسخه اندروید در حال حاضر از حالت تصویر در تصویر بهره می‌برد، توسعه دهندگان نیز این قابلیت را برای طرفداران ios همانند سازی می‌کنند.

آخرین نسخه از واتس‌اپ به کاربران ios اجازه می‌دهد تا ویدئو‌ یوتیوب دریافت شده در چت، درست در داخل اپلیکیشن از طریق حالت تصویر در تصویر دیده شود. این ویژگی خاص هنوز برای همه در دسترس نیست، بنابراین ممکن است شما کمی صبر کنید تا این نسخه از واتس‌اپ برای عموم به اجرا در بیاید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اضافه شده به این نسخه از واتس‌اپ، این است که شما اکنون قادر خواهید بود تا با یک کلیک بر روی دکمه‌ی میکروفون، شروع به ضبط کردن پیام کنید این موضوع سبب می‌شود یک پنجره کاربری کوچک ظاهر شود، این ویژگی به شما امکان قفل کردن ضبط و رها کردن انگشت از صفحه نمایش را می‌دهد.

بعد از اینکه شما ضبط را تمام کردید ، می‌توانید از دکمه‌ی ارسال کننده برای پایان دادن آن استفاده کنید و با دوستان خود به اشتراک بگزارید. حالا با وجود این اخبار می‌توان گفت که این دو ویژگی جدید و جذاب، بخش مهمی از واتس‌اپ خواهند بود.

با این وجود نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ ایا به‌نظر شما این ویژگی‌ها کارآمد خواهند بود یا خیر؟ نظر خودتان را با ما و سایر دوستان در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی