حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه‌ی هوم‌پاد اپل تا سال 2018 به تعویق افتاد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، هوش مصنوعی

در جریان گفته‌های جدید اپل این شرکت مجبور به اعمال تاخیر در تاریخ عرضه‌ی هوم‌پاد (HomePad) تا اوایل سال 2018 شد. به گفته‌ی این شرکت، آن‌ها برای عرضه‌ی یک محصول عالی نیاز به زمان بیشتری دارند. با ترنجی همراه شوید.

 

بر اساس بیانیه‌ای که امروز از سوی اپل برای وب‌سایت Techcrunch ارسال شد، این شرکت نیاز به زمان بیشتری برای عرضه‌ی این محصول دارد که به شرح زیر است:

ما هم نمی‌توانیم برای تجربه‌ی هر چه سریع‌تر این محصول توسط کابران خود صبر کنیم، اما ما نیازمند زمان بیشتری جهت آماده سازی نهایی آن برای مشتریان خود هستیم. عرضه‌ی اولیه این محصول در اوایل سال 2018 ابتدا در کشور‌های ایالات متحده، انگلستان و سپس استرالیا انجام خواهد شد.

محصول هوم‌پاد این شرکت در ماه ژوئن در جریان برگزاری نمایشگاه WWDC در شهر سن‌خوزه معرفی شد و پس از آن اپل قول شروع عرضه‌ی آن در ماه دسامبر در کشورهای یاد شده را داد.

به نظر می‌رسد وقوع همچین تأخیری به آن دلیل است که شرکت در نظر دارد دستار صوتی خودش (Siri) را تا قبل از عرضه به طور قابل توجهی به چالش بکشد. می‌توان گفت که سیری (Siri) تنهاترین و یا حتی اصلی‌ترین راه برای کنترل و استفاده از هوم‌پاد (HomePad) است. با در نظر داشتن این که Siri هنوز هم نمی‌تواند به طور کامل دستورات کاربران را در بعضی اوقات تشخیص دهد، حتی در زمانی که به شکل معمولی بر روی آیفون‌های این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد، می‌توان تصور کرد که وجود یک همچین واحد ناقصی در محصول نهایی اپل به چه مقدار بد و دور از انتظار خواهد بود، اگر که بر روی هوم‌پاد هم رفتار مشابه‌ای داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که اپل در نظر دارد تا مدت زمان موجود در خلأ تعطیلات اخیر را صرف فراهم ساختن مسائلی کند که هنوز هم در خانه‌های بسیاری از مردم آماده نیست.

 

نظر شما درباره‌ی هوشمند سازی خانه‌ها از طریق این‌گونه محصولات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عجیبه که اپل تقریبا از همه زودتر دستیار هوشمند رو به گوشیاش اضافه کرد اما بقیه دستیار ها عملکرد بهتری دارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)