حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه‌ی تعمیر رایگان مک‌بوک‌های عرضه شده در سال‌های 2013 تا 2015 تمدید شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

تعدادی از شما شاید به خاطر بیاورید که چند سال پیش، تعدادی از خریداران MacBook Pro از جدا شدن پوشش ضد بازتاب صفحه نمایش لپ‌تاپ خود شکایت داشتند که خب اپل در جهت رفع این مشکل و برای جلب رضایت مشتریان خود برنامه‌ای تحت عنوان تعویض رایگان صفحه نمایش‌های معیوب آغاز کرد. با ترنجی باشید.

این مسئله به اواسط سال 2015 باز می‌گردد و به کاربران اجازه‌ی مراجعه برای استفاده از این امتیاز را تا 3 سال آینده از تاریخ خرید لپتاپ خود می‌داد. این به معنای آن است که این برنامه با شروع سال 2018 به پایان خواهد رسید.

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد که این برنامه را همچنان تمدید کند. بر طبق ادعاهای وب‌سایت MacRumors که از منابع مهم خبری این شرکت به شمار می‌رود، آن‌ها اخیرا سندی به دستشان رسیده که مشخص می‌سازد اپل به سرویس کاران مجاز خود اعلام کرده که این برنامه از 3 سال به 4 سال تمدید شده است.

این بدان معناست که این برنامه ممکن تا اواخر سال 2019 و یا حتی تا اوایل سال 2020 در جریان باشد. همچنین با این تغییر مشخص است که این برنامه علاوه بر مدل‌های مذکور شامل مک‌بوک های عرضه شده از سال 2015 تا 2017 با صفحه نمایش رتینای 12 اینچ خواهد شد با این حال که این مشکل بیشتر در مک‌بوک های عرضه شده در ساله‌های 2013 تا 2015 مشاهده شده بود.

وب‌سایت MacRumors همچنین مدعی شد که طبق سند ارائه شده از سوی اپل، سرویس کاران مجاز این شرکت همچنان باید این خدمات را به صورت رایگان به مشتریان این شرکت تا زمان رفع مشکل صددرصدی دستگاه آن‌ها ارائه دهند. این مهم به معنای آن است که حتی اگر مشکلی غیر آن که یاد شد برای صفحه نمایش دستگاه شما به وجود آمد، می توانید انتظار تعمیر آن به شکل کاملا رایگان را داشته باشید.

 

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

متاسفانه تو ایران که همچین چیزی وجود نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)