حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید یوتیوب، Dark Mode را به آن اضافه می‌کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نرم‌افزار

امروزه به نظر می‌رسد که اکثر توسعه دهندگان در حال اضافه کردن امکان جدید Dark Mode و یا همان حالت تاریک به وب سایت‌ها، برنامه‌ها و غیره هستند. در واقع در اوایل سال جاری بود که یوتیوب، Dark Mode را برای وب سایت دسکتاپ خود اضافه کرد و بسیاری از کاربران به ویژه کسانی که ترجیح می‌دهند با موبایل خود از یوتیوب استفاده نمایند، از اینکه یوتوب این ویزگی را به نرم افزار گوشی خود اضافه نکرده است، تعجب کرده‌اند. اما بالاخره در آپدیت جدید یوتوب، Dark Mode به آن اضافه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارشی که توسط Android Police منتشر شده است، به نظر می‌سد که Dark Mode در یک فایل APK مربوط به نرم افزار یوتیوب اندروید دیده شده است و این شواهد نشان می‌دهد که بزودی Dark Mode نیز به نرم افزار یوتیوب در تلفن‌های همراه نیز خواهد آمد. این گزینه جدید Dark watch نام دارد.

به هر حال همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، احتمالا این ویژگی هنوز کامل نشده است و اساسا فقط قسمت بالای نرم افزار را تاریک می کند، اما همانطور که گفتیم، هنوز این ویژگی کامل نشده است؛ چرا که آیکون‌ها و متن‌ها همچنان تیره هستند. احتمالا این تغییرات بزودی روی نرم افزار اعمال می‌شود و قسمت پایین نیز تاریک شود.

گفته می‌شود که، هیچ حرفی و یا تضمینی وجود ندارد که این ویژگی حتما اجرا خواهد شد یا نه. شرکت‌هایی مانند یوتیوب در طول زمان با انجام تست‌هایی، مشکلات را رفع می‌کنند و همانطور که قبلا دیده‌ایم که گوگل در حال تست حالت تاریک برای اندروید است که باعث می‌شود گاهی اوقات اینگونه ویژگی‌ها برای برنامه‌ها غیر ضروری باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ویژگی دارک مود خیلی خوبه و خیلی به درد من میخوره که اکثرا شیت میرم یوتیوب . اما باید خیلی بهتر روش کار کنند این چیزی که بالاست اصلا جالب نیست . امیدوارم بزودی این ویژگی اضافه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98