حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت انویدیا دو پردازشگر گرافیکی جدید برای لپ‌تاپ‌ها معرفی می‌کند

شرکت انویدیا به تازگی دو مدل پردازشگر گرافیکی جدید برای لپ‌تاپ‌ها در مدل‌های MX110 و MX130 به لیست پردازشگرهای GeForce خود افزوده است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در ابتدای مطلب خوانده‌اید، شرکت انویدیا به عنوان یک تولید کننده بزرگ پردازشگرهای گرافیکی، به تازگی دو پردازنده گرافیکی در سری MX را به سبد محصولات خود افزوده است. این دو پردازشگر گرافیکی در مدل‌های MX130 و MX110 معرفی شده‌اند و از آنجایی که مشخص است پرازدشگرهایی ضعیف‌تر از مدل MX150 خواهند بود. مشخصات این دو پردازشگر فعلا بصورت کامل در دسترس نیست، اما احتمال می‌رود تحت ریبرند پرادزشگرهای GTX 920MX یا GTX 940MX تولید شده‌ باشند.

شرکت انویدیا، در خلل معرفی این دو GPU (پردازشگر گرافیکی) برای لپ‌تاپ‌ها اشاره داشته است که پردازشگر موسوم به MX130 تا 2.5 برابر سریع‌تر از HD 620 بوده، و پردازشگر MX 110 نیز تا 1.5 برابر سریع‌تر از HD 620 خواهد بود. همانطور که گفته شده است این دو پردازشگر ریبرند شده از نسل معماری مکسول هستند، و این در حالی است که پردازشگر گرافیکی MX150 از معماری پاسکال برخوردار است. در ادامه شرح مشخصات این دو پردازشگر گرافیکی می‌توان افزاود، هر دو مدل از تکنولوژی NVIDIA Optimus پشتیبانی می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist