حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با انتشار بروزرسانی جدید از سوی اپل مشکل آیفون 10 (IPhone X) در هوای سرد حل شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

از ابتدای عرضه‌ی آیفون 10 (IPhone X) تا به امروز این پرچمدار شاهد فراز و نشیب‌های گوناگونی بوده است. تعداد زیادی از مشتریان این محصول تا به حال مشکلات کوچک و بزرگی در آن یافته که بعضی جدی و مشکل ساز بوده‌اند.

در هفته‌ی گذشته شاهد گزارش کاربران از مشکلی عجیب در آیفون 10 (IPhone X) بودیم که بر اساس آن صفحه‌نمایش این گوشی پس انتقال از محیط گرم به سرد به صورت موقت غیر‌فعال شده و پاسخی به لمس‌های کاربر نمی‌داد. همان موقع بود که اپل قول انتشار آپدیت نرم‌افزاری‌ برای حل این مشکل داد اما در عین حال اطلاعات دیگری در دسترس کاربران قرار نداد.

حالا اپل بر گفته‌ی خود جامه عمل پوشانده و بروزرسانی جدید منتشر شده توسط این شرکت اسمارت فون یاد شده را به صورت کامل رفع می‌کند. این بروزرسانی که سیستم عامل IOS گوشی شما را به نسخه‌ی 11.1.2 ارتقا خواهد داد، شامل رفع مشکل یکی دیگر از باگ های گزارش شده‌ی اخیر بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

برطبق گفته‌های اپل این بروزرسانی همچنین مشکل تحریف عکس ها و ویدیو‌های گرفته شده با آیفون 10 (IPhone X) در محیط های سرد را مرتفع خواهد کرد.

اگر از دارندگان این گوشی هوشمند هستید، خوب است که بدانید حجم این آپدیت تنها 33 مگابایت می‌باشد. برای دریافت این بروزرسانی می‌توانید در تنظیمات گوشی هوشمند خود در بخش General از طریق گزینه‌ی Software Update اقدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امسال شاهد عجیب ترین و مزخرف ترین باگ ها از سوی کمپانی ها بودیم

Sajad

به حدی باگها مسخره بود که فکر کنم بعضی سایت های خبری بزرگ دنیا به شرکتها پول میدن که یه باگ تو گوشیها در نظر بگیرن و اونها به عنوان اولین منبع پوشش خبری بدن و چندتا ویدئو مقایسه و … بسازن و بعد هم با یه آپدیت رفعش کنن. آخه باگ اینقدر الکی!!!

Mehrdad77

Generral?

منظور همون General هست?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)