حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس گوگل‌مپ (Google Map) با ظاهر و آیکون‌هایی جدید بروزرسانی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، سیستم عامل، گوگل

سرویس گوگل‌مپ (Google Map) در طی هفته‌های آینده شاهد دریافت بروزرسانی مهمی خواهد بود که این در جریان آن با ظاهری نو و آیکون های تازه باز خواهد گشت. تغییراتی در بخش‌های رانندگی (Driving)، مسیریابی (Navigation)، حمل و نقل شهری (Transit) و نقشه‌های کاوشی (explore maps) از جمله‌ی آن ها خواهد بود. با ترنجی همراه شوید.

این اصلاحات باعث بهبود تجربه‌ی کاربری در هر بخش شده که اجازه می‌دهد هر قسمت از برنامه دارای تمرکز ویژه‌ای در موضوع مربوط به خود داشته باشد. برای مثال ممکن است شما متوجه این تغییرات همانند توجه ویژه بر جایگاه‌های ارائه‌ی سوخت در بخش نقشه‌های مسیریابی و مسیر‌های قطار های شهری در قسمت حمل ونقل شوید. این تغییرات باعث می‌شود تا از غرق شدن کاربران هنگام استفاده از هر بخش در اطلاعاتی غیر مهم و نامربوط جلوگیری شود.

 

در ادامه‌ی این تغییرات، سرویس گوگل‌مپ (Google Map) از طرح‌های رنگی جدید و آیکون‌های تازه در هر بخش بهره‌مند خواهد شد تا بیش از پیش به تسریع انجام امور مورد‌نیاز کابران کمک کند. برای مثال اگر شما نیاز اورژانسی به نزدیکترین بیمارستان موجود داشته باشید، تمایز طرح ها و رنگ‌های مورد استفاده می‌تواند به شما کمک شایانی در تشخیص و مسیریابی هر چه سریع‌تر آن بر روی نقشه داشته باشد. همچنین علاقه‌مندان به رستوران‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌ی نوشیدنی نیز می‌توانند این اماکن را با آیکون فنجان قهوه‌ی نارنجی رنگ در نقشه تشخیص دهند.

 

در تصاویر زیر می‌توانید متوجه این تغییرات در قسمت‌های مختلف برنامه شوید. این تازه‌سازی با بروزرسانی منتشر شده طی هفته‌های آینده نمایان می‌شود. به علاوه این تغییرات در نرم افزار‌های وابسته به گوگل مپ همانند گوگل‌ اسیستنت(Google Assistant)، گوگل‌ارث (Google Earth)، گوگل‌سرچ و … نیز اعمال خواهد شد.

 

آیا شما تجربه‌ی استفاده از این سرویس را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

https://www.businessinsider.nl/apple-says-the-reports-that-animoji-doesnt-require-iphone-x-are-false-2017-11/?international=true&r=US
دوستان اینو ترجمه کنید متاسفم برای یه عده که بدون تفکر و از رو تعصب اومدن بازم اپلو کوبیدن خوشم میاد هر بار وقتی میخوان اپلو ببرن زیر سوال خودشون خراب میشن

JAVAD_S

دقیقا ، سایت جی سی ام خیلی تلاش میکنه از اپل چیزی بد میگه برای همین از جی سی ام متنفرم

Sajad

یکی از بهترین سرویس های گوگل همین مپس هست. آپدیت های منظم و خوبی هم میگیره. اگه تمام قابلیت هاش تو ایران فعال بشه خیلی عالیه. البته اخیرا نقشه آفلاین قابل استفاده هست.

Peiman

موافقم. خیلی وقتا از این برنامه استفاده میکنم و مفید واقع میشه برام

Peiman

تغییرات ظاهری برنامه رو میپسندم احساس میکنم خیلی بهتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)