حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایتانیک 2017 نسخه 3D و با صدای دالبی تا دو هفته دیگر ارایه می شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سینما

خب قطعا من خیلی اهل پوشش اخبار سینما نیستم اما سینما زیاد می روم و چیزی که شاید در سینما بعد از خود فیلم بیشترین تاثیر را روی من دارد، فناوری های دیداری و شنیداری است. قطعا یک فیلم خوب خود تا 80٪ لذت از محتوا را تامین می کند اما آن 20٪ خیلی مهم دیگر را می توان در نحوه ارایه دید. صدای و تصویر عالی می تواند شما را در تصویر غرق کند و حالا قرار است بزرگترین غرق شده تاریخ سینما شما را با صدا و تصویر دالبی و 3 بعدی غرق خود کند! خب، خودتان را آب بکشید و به ادامه مطلب برویم تا کمی درباره تایتانیک 2017 صحبت کرده و تریلر آن را ببینیم.

[aparat id=”x2aUD”]

جیمز کامرون کارگردان دو فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان تصمیم گرفته تا اولین فیلم بالای 2 میلیاردی این صنعت را همانند پرفروش ترین فیلم همین صنعت، به صورت 3 بعدی و با صدای دالبی برای علاقه مندان به نمایش درآورد. خب برای واضح شدن بیشتر موضوع باید بگوییم تایتانیک اولین فیلم بالای 2 میلیادری تاریخ سینماست و قرار است همانند تنها فیلم 2.78 میلیارد دلاری جهان یعنی آواتار به صورت 3D و صدای دالبی ارایه شود.

جیمز کامرون می گوید زمانی که تنها چند دقیقه از صدای تایتانیک را به صورت دالبی شنیدم گویی این فیلم را قبلا هرگز ندیده بودم! همچنین تصور کنید این فیلم به صورت 3D و 70 میلی متری نیز رندر گرفته شود و روی پرده سینما ببینیدش! حقیقتا ما هم دوست داریم این فیلم خاطره برانگیز را در بیستمین سالگرد آن به صورت 3D و صدای دالبی ببینیم اما خب به هر حال شاید باید در خانه چنین سیستمی را فراهم کنیم!

تایتانیک 2017 نسخه 3D و با صدای دالبی دو هفته دیگر یعنی ابتدای ماه دسامبر به مدت یک هفته در سینماهای منتخب به نمایش درخواهد آمد. شما طرفدار دیدن با کیفیت فیلم هستید یا نسخه روی پرده 360p هم جوابگوی شماست؟!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یکی از فیلمای خاطره انگیز و عالی صد بارم ببینی کافی نیست

JAVAD_S

عالیه

Peiman

خیلی فیلم ردیفی بود .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)