حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خریداران آیفون 10 از مشکل صفحه نمایش آن گزارش می‌دهند

نوشته

6 سال قبل | 26 دیدگاه | اپل، اخبار، موبایل

آیفون 10 اولین محصول شرکت اپل است که در آن به جای استفاده از پنل‌های LCD از پنل OLED استفاده شده است و بطور طبیعی، این نوع صفحه نمایش مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارد. اما از آنجا که برای مشتریان اپل این نوع از تکنولوژی جدید است، درباره‌ی چیزهای عادی که از صفحه نمایش OLED انتظار می‌رود و نمی‌رود، باریکه‌ای از ابهام وجود دارد که این غول کوپرتینویی، مقاله‌ای مرتبط با سوالات متداول را برای توضیح این که برخی از رفتارها کاملا طبیعی است و هیچ مشکل سخت افزاری را نشان نمی‌دهد، منتشر کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال، هنوز برای تعداد قابل توجی از مشتریان آیفون 10 مشخص نیست که آیفونشان دارای نقص هست یا نه. همچنین برخی از آنها در حال حاضر در مورد وجود مشکلی در صفحه نمایش شکایت می‌کنند که موجب ایجاد رنگی ناهموار از یک لبه تا لبه دیگر می‌شود.

در حالی که اپل می‌تواند این تغییر رنگ یا اثر باقی مانده تصویر را در صفخه نمایش های OLED یک چیز عادی اعلام کند، به نظر می‌رسد که تمام دستگاه‌های آیفون 10 که در اولین مرسوله در تاریخ 3 نوامبر عرضه شده بودند، این مشکل را را تجربه نکرده‌اند.

 

فروشگاه اپل در حال حاضر اعلام کرده است

از سوی دیگر، تعدادی از کاربران Reddit مشکل مشابهی را در صفحه نمایش آیفون 10 خود تایید کرده‌اند و توضیح داده‌اند که در یک اتاق تاریک و با روشنایی کم، این مشکل بیشتر قابل مشاهده است.

در نگاه اول، به نظر نمی‌رسد که مشکل مربوط به زاویه‌ای که شما به صفحه نمایش نگاه می‌کنید باشد و در یکی از عکس‌ها (که در ادامه همین پست می توانید آنها را مشاهده کنید) اثری غیر عادی را بدون توجه به میدان دید، مشاهده می‌کنید.

علاوه بر امکان تماس با اپل برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که مشتریان باید انجام دهد، خود شرکت نیز باید مستندات دقیق‌تری را درباره رفتارهایی که خریداران آیفون 10 با صفحه نمایش OLED تجربه می‌کنند، ارائه دهد، به خصوص به این دلیل که به نظر می‌رسد اطلاعات موجود سبب سردرگمی بیشتر مشتری می‌شود و در نتیحه، فروش دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

Redditor می‌گوید که او قبلا با فروشگاه اپل تماس گرفته است تا اطلاعات بیشتری کسب کند و برخی از اطلاعات رسمی در این زمینه مطمئنا کمک خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

Rog1 بیا اینم از خبری که گفتین.من رفتم چندتا سایت نگاه‌ کردم هنوز فراگیر نشده این مشکل ال جی وی 30 هم این مشکل داشت تو خبرا بود ولی یادتون‌نره تو استفاده عادی مشخص نیس و فقط در تاریکی مطلق مشخصه بنا به بررسی دیسپلی میت این بهترین صفحه نمایش دنیاس و این ایراد هم بنظرم مشکل حادی نیس مثل باد کردن باتریهای اپل چون اونوقت دیسپلی میت اشاره میکرد

Rog_Pc_Gamer

احمد جان این حالت انفجاری ای که گرفتی چندان درست نیست
اولا وی 30 هنوز تو خیلی از بازار ها عرضه نشده که فکر میکنم بابت صفحه نمایشش هست در حالی که باید الان جهانی عرضه میشد
دیسپلی میت میاد صفحه رو بررسی میکنه نمیاد نواقصش رو بگه
( هرچند معلوم نیست همگانی هست یا نه یا اصلا نسخه دیسپلی میت سالم بوده مثل بعضی گوشیای سامسونگ که هاله قرمز داشتن) و اینکه دیسپلی میت گاهی هم تو بررسی هاش تبلیغ اپلو میکنه هم هیچ شکی ندارم ( هرساله مقداری اغراق در جملاتشون موقع بررسی ایفون ها دیدم توجه داشته باش جمله هایی که توش غیر عادی تعریف میکنه نه نتایجش و بررسی هاش )
الان من هیچ فرقی بین این و نوت8 ندیدم و همچنین جفتشون دقیق ترین رنگا رو دارن جالبه جفتشون نمره a+ گرفتن ولی چطوری میگه ایفون 10 از نوت 8 بهتره من نمیدونم
( اعداد انحراف رنگ تو هردوشون برابرن ولی عجیبه چرا دیسپلی میت میگه رنگای ایفون دقیق تره یا یه جا میگه به اندازه تلویزیون های uhd تصاویر خارق العادن چنین جمله ای رو هرگز برای نوت 8 نگفته ولی تو یه بررسی و تو یه ویدیو یوتوب دیدم جفتشون ادعا دارن فیلم ها و تصاویر مشابه در گلکسی نوت8 دارای جزییات بیشتری و کیفیت بالاتری هستن و طیف رنگی بیشتری رو پوشش میدن ولی در مقابل ایفون …. دیگه میدونی چیا هستن )

ahmad

Rog عزیز مگه من انفجاری حرف زدم؟درسته اپلو دوس دارم ولی دلیلی بر سرپوش گذاشتن بر مشکلات آیفون ندارن اگه واقعا مشکلی هست اپل باید پاسخگو باشه و درستش کنه من تا اینجا چیزی رو که شنیدم و جست و جو کردمو گفتم

Rog_Pc_Gamer

منم دارم میگم اصلا فعلا جدی نیستش تا ببینیم خدا چی میگه
به شدت بین این و نوت 8 موندم حداقل میخوام تا 3 سال عوض کنم یکیشون رو خریدم

Rog_Pc_Gamer

“استفاده عادی مشخص نیس و فقط در تاریکی مطلق مشخصه ”

بله توی روز متوجه چنین چیزی حتی توی نور متوسطم نمیشه شد
ولی در ادمه اینم بگم اینقدر با قاطعیت نگید ملت توی تاریکی کار نمیکنن و گاهی اوقاتم طرفتون توی تاریکی کار میکنن خیلیام شاید دوست دارن توی تخت خوابشون با گوشی کار کنن اونم مدت زیاد
برای همین صدای بعضیا که این شکلی هستن در اومد

و خودتونم حتی در بعضی مواقع هم مجبورین تو تاریکی کار کنین که مثال های زیادی هست در این باره

mega08

سلام آقای بهترین لپتاپ های گیمینگ . با اسمت خیلی حال کردم . ی سوال داشتم ؟
میخواستم بدونم تو سایت همسایه هم هستی چون با چنین آیدی اونجا یکی هس مثه خودت حرف میزنه . و خیلی خوبه که همه سایتها هستی و مقایسه میکنی اخبارو.
.
.
.
میخواستم بگم ، تو سایت همسایه ، ی بار s8 داشتی ی بار نوت 8 داشتی ی بار دوستت نوت 8 داشت خودت نداشتی!!. باز الان میگی میخوام یا آیفون 10 بگیرم یا نوت 8 !!
قضیه چیه

Rog_Pc_Gamer

سلام
دوست بنده نوت 8 داره و مادر بنده اس 8 پلاس و پدرم میت 9
در حال حاضر اس 7 اج خواهرم داره رفتم وی 20 خریدم باید بگم چندانم ( بنابه دلایلی راضی نیستم ) و فعلا قصد خرید ایفون10 یا نوت 8 رو دارم ( تو این 3 سال 5تا پرچمدار عوض کردم خداقل میخوام 3 سال نگهشون دارم)

Amin.light33

من این مشکل پ پر زدن نور صفحه رو تو نور کم تو سرفیس پرو فور داشتم ، بعد اپدیت مایکروسافت مشکل برطرف شد، اینم با اپدیت برطرف میشه احتمال خییلی زیاد

mTAAHAAm

بنظر من صفحه نمایش این گوشی حداکثر در حد نوت 8 هست

REZA

رو مخه

Yas

نشد موبايلى بياد و در هفته ى اول و دوم نفطه ضعفى از خودش نشون نده خخخ
از همه برندها و مدلها بگير،…

mahziyar

حق دارن باید مورد استفاده قرار بگیره تا معلوم بشه تو خود شرکت تست میکنن حدودا میفهمن مشکلاتو رفع میکنن

Big S

نوت8 خداییش هیچ مشکل خاصی نداشت!

mahziyar

احتمال 95 درصد مشکل نرم افزاریه با اپدیت حل میشه

ahmad

ازلحاظ سختافزاری همه صفحه نمایشها یک مدل تولید میشه احتمالا در نرم افزار مشکل دارن

Rog_Pc_Gamer

اونجا که خوب میشه طراحی اپل و مهندسی اپل و فقط تولید کننده بودن سام
اونجا هم که خراب میشه ، میشه مشکل سامسونگ و آبرو ریزی برای سام؟ برای الجی هم این قاعده صدق میکنه

یه طرفه چرا بررسی میکنید؟

ahmad

تا الان کسی سامسونگ رو زیر سوال نبرده باید بررسی بشه اگه مشکلی باشه و ریشه ای حل بشه

Peiman

برای من به هیچ وجه به هیچ وجه قابل قبول نیست که بیام هزار دلار بدم به گوشی و همچین مشکلی داشته باشه

Peiman

دوربین دوگانه فوق العاده زشت هم اضافه کنید

Soraygoular

نتیجه‌ باتری ایفون ایکس (۱۰) توسط جی اس ام ارنا مشخص شد پوشش بدید

ahmad

خیلی نتیجه درخشانی نبود

Sajad

فکر کنم با این مدل کالیبره کردن اپل به صفحه نمایش فشار میاد ? وگرنه باید صفحه نمایش نوت ۸ هم اینجوری میشد.

ahmad

اینو جدی که نگفتی؟

Morimf

بیا اینم گوشیه چندین ملیونی خخخخ

Sajjad

هی اپل…موفق شدی
دیگه هزار دلار یه لفظ عادی شده

Peiman

دقیقا
زمینه رو برای افزایش قیمت ها فراهم کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98