حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Monument Valley 2 برای اندروید منشتر شد: لطفا حتما این را بازی کنید!

نوشته

6 سال قبل | 19 دیدگاه | Android، حتما بخوانید

بازی موبایلی دره یادبود یا همان Monument Valley یکی از محبوب ترین و خوش ساخت ترین ها در دسته بندی خود است. نسخه یک آن موفقیت هایی زیادی کسب کرد و اگر آن را بازی کرده باشید مطمئنا آرزو می کردید که نسخه دومی هم داشته باشد. ustwo شرکت توسعه دهنده این بازی تصمیم گرفت تا نسخه دوم Monument Valley را همانند نسخه اولش برای کاربران iOS منتشر کند. این بازی به حدی محبوب است که اپل نیز در کنفرانس توسعه دهنده های اپل WWDC 2017 رونمایی شد. حالا این عنوان محبوب برای اندروید نیز عرضه شده است. توصیه ترنجی به شما این است که لطفا حتما این را بازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بازی Monument Valley 2 برای اندروید بیشتر آشنا شویم.

بازی Monument Valley 2 برای اندروید آنقدر جذاب هست که وقتی آن را باز می کنید نتوانید به این زودی ها از آن خارج شوید. البته این بازی روی هر دو پلتفرم iOS و اندروید بسیار خوش گرافیک و البته خوش صداست. این بازی در ژانر پازل و معمایی است.

در این بازی بیشتر تمرکز روی حس مادرانه است و حالا دو شخصیت برای جابه جا شدن وجود دارد. فضای بازی و معماها بسیار جذاب است و در کنار گرافیک و رنگ آمیزی جذاب، چشم و گوش شما را به خود جذب می کند. این بازی در فروشگاه های نرم افزاری گوگل و اپل یعنی گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) به قیمت 5 دلار به فروش می رسد. با توجه به اینکه با پرداخت این هزینه دیگر نیازی به دیدن تبلیغات یا پرداخت درون برنامه ای نیستید می توان گفت تجربه جالبی برای شما رقم خواهد زد.

دانلود بازی Monument Valley 2 برای اندروید

دانلود بازی Monument Valley 2 برای iOS

البته همواره شما می توانید برای اندروید آن را به صورت کرک شده دانلود کنید که خب بهتر است اینطور نشود! حمایت از تولیدکننده خلاق می تواند به تولید محتواهای شگفت انگیز دیگری در آینده منجر شود و لذت استفاده از آن دوباره برای ما خواهد بود.

اگر بازی Monument Valley 2 برای اندروید را نصب کردید، نظر شما را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

۱ اش که خیلی خوب بود. فقط نسبتا مرحله کمی داشت. امیدوارم نسخه دومش مراحل بیشتری داشته باشه و زود تموم نشه.

siavash-t

چه بد! ?

Peiman

کلا از سبک بازی خیلی خوشم میاد . بریم برا دانلود

Sajjad

پولشو چجوری باید پرداخت کرد که دانلود شه؟

siavash-t

اگه اشتباه نکنم باید گیفت کارت بخرید.

REZA

این بخش معرفی بازی خیلی خوبه،قبلا هم یه بازی معرفی کردین به اسم loop خیلی خوب بود.این یکیم دانلود میکنم،لطفا ادامه بدین این بخش.
خوبیش اینه که بازیا ساده و سبکن ولی جذاب

Amir026

به جرات میگم یکی از بهترین بازیای ساخته شده برای ios و اندرویده

ahmad

اکثر بازی ها و برنامهوهای موبایلی اول برا آی او اس معرفی میشه خوبه که نسخه اندرویدش هم معرفی شد مثل سوپر ماریو

Sajad

بازی خوبیه. با اینکه این چند سال خیلی وقت واسه بازی ندارم ولی ازش خوشم اومد.

Morimf

پولیه فایده نداره اگه اشتباه نکنم بازار یکه این بازیو گذاشته بود 12 هزار تومن دلیلی نمیبینم بخوام واسه یه بازی انقدر هزینه کنم

si47ash

این که عالیه. یه بازی PinOut هم من معرفی کنم که واقعن هم خودش و هم گرافیکش و هم موسیقیش منحصر به فرده. شاید بازی کرده باشین. زیاد جدید نیست 🙂

ahmad

متاسفانه اهل بازی نیستم چه برسه بازی پولی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)