حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از گوشی‌های پیکسل 2 ایکس ال بدون سیستم عامل به بازار عرضه شده‌اند!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، گوگل

ظاهرا مشکلات سری پیکسل تمامی ندارد! پس از مشکلات نمایشگر و سیستم عامل ، این بار نوبت به یک مشکل بسیار نادر در صنعت موبایل است که افتخار آن به نام اهالی مانتین ویو ثبت شود. تعدادی از کاربران گوگل گزارش داده‌اند که پس از دریافت تلفن پیکسل 2 یکس ال خود ، با پدیده‌ای با نام تلفن بدون سیستم عامل روبرو شده‌اند!!

بعد از شنیدن ماجراهای گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال ، به یاد این موضوع می‌افتیم که واقعا گوگل چه کار می‌کند؟ چرا صاحب سیستم عامل گوگل با تمامی تشکیلات بزرگ خود نتوانسته‌اند یک موبایل هرچند کم عیب به بازار عرضه کنند؟ جالب است که بدانید گوگل تلفن‌های خود را توسط دو شرکت HTC و LG تولید می‌کند و تنها بخش نظارت در دستان گوگل است.

پیکسل 2 توسط HTC تولید می‌شود و طراحی شبیه پیکسل نسل اول دارد اما پیکسل 2 ایکس‌ال توسط LG تولید می‌شود و به نسبت پیکسل 2 ، دارای نمایشگر بزرگتری است. گزارش‌های کمتری در خصوص مشکلات پیکسل 2 دریافت کرده‌ایم اما پیکسل 2 ایکس‌ال ، پر از مشکلات ریز و درشت است. از هاله آبی نمایشگر پیکسل 2 ایکس ال قبلا در ترنجی خوانده‌ایم.

هرچند که گوگل به نوعی این مشکل را پذیرفته است اما باز هم انتظارات از گوگل خیلی بیشتر است. مشکل جدیدی که در مورد گوگل گزارش شده است ، در خصوص عرضه تلفن‌هایی بدون سیستم‌ عامل است. برخی از کاربران پس از دریافت تلفن‌های پیش خرید شده ، با تلفنی بدون سیستم عامل روبرو شده‌اند.

کاربرانی که از دیگران حرفه‌ای تر بوده‌اند ، با فلش زدن فایل ایمیح اندروید 8 روی پیکسل 2 ایکس‌ال ، مشکل خود را حل کرده‌اند اما برخی دیگر ، به شدت با این مشکل در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. گوگل اعلام کرده است که هر کاربری با این مشکل مواجه شده است ، تلفن خود را پس فرستاده و یک تلفن جدید دریافت کند. تعداد بسیار کمی از خریداران این مشکل را مشاهده کرده‌اند و گوگل اعلام کرده است که جای نگرانی نیست.

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

خخخخ
دم گوگل پيكسل گرم
گوشى ميده بيرون بدون سيستم عامل ??

siavash-t

?

Sajad

پیکسل های امسال تمام رکوردها رو جابجا کردن…

REZA

چرا امسال گوگل ایطور میکنه

Peiman

قبلا هم گفتم وقتی تمام تمرکز رو بزاری رو یک قسمت همین میشه. گوگل تک بعدی کار کرد و فکر کرد که دوربین می‌تونه فروش این گوشی رو تضمین کنه . البته بیشتر این موارد مربوط میشه به الجی.

ahmad

یعنی اینقدر عجله کرده گوشی بده بیرون که سیستم عامل یادش رفته خخخ خوبه که یه تیم از اچ تی سی خریدا خخخ

Peiman

گوگل امسال رسماً ????
.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com