حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیفون X

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، اخبار، تماشا کنید

همانطور که از قبل می‌دانید تست مقاومت گوشی‌های مختلف پس از عرضه‌ی رسمی آن‌ها توسط شخصی به نام جری ریگ (JerryRig) به عنوان یک منبع عالی برای بررسی مقاومت گوشی‌های جدید در مقابل خط و خش و خمیدگی صورت می‌گیرد و این بار هم نوبت به آیفون X رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون X جدیدترین گوشی هوشمند کوپرتینویی‌ها می‌باشد و همانند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مثل یک ساندویچ شیشه‌ای با قاب فلزی در اطراف طراحی شده است! در بدنه‌ی این گوشی هوشمند فقط از فولاد استفاده شده نه آلومینیوم، بنابراین صدای خراشیده شدن آن با سایر گوشی‌های آیفون متفاوت می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی با کلید و یا سکه آسیبی نخواهد دید ولی مراقب شن و سنگ‌های گرانیتی باشید.

یک ورودی پلاستیکی بین شیشه و قاب فولادی این گوشی وجود دارد که به عنوان بوفر (buffer) برای جلوگیری از آسیب رسیدن و ترک خوردن در زمانی که آیفون X شما به زمین می‌افتد، کارایی دارد- یک ویژگی خوب به حساب می‌آید، زیرا درصورت آسیب به پنل پشتی این گوشی هزینه‌ای نزدیک به 550 دلار برای تعمیر آن باید بپردازید.

در این ویدئویی که قرار است با هم بررسی نماییم تست خراش، تست اشتعال و تست خراش با مته صورت می‌گیرد و همانشور که میدانی از مته‌ی Zack استفاده می‌شود. بیاید ویدئو را باهم تماشا کنیم تا ببینیم چه بلایی بر سر آیفون X کوپرتینویی‌ها خواهد آمد؟!

اکنون دیدگاه شما در خصوص پرچمدار اپل چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

باز هم در مقابل خم شدن مقاومت خوبی نشون داد. در مقابل خط و خش هم مثل بقیه گوشی ها عمل کرد اما تست ها نشون میدن در مقابل ضربه مقاومت پایینی داره و زود میشکنه مخصوصا پنل جلو

ahmad

خوب و راضی کننده بود

Sajad

تقریبا شبیه گوشی های دیگه بود. “این مقاومترین شیشه ایه که تا به حال ساخته شده” ?

Peiman

در بحث خط و خش که کاملا مثل بقیه گوشی هاست در بحث ضربه درجا میشکنه . نمی دونم رو چه حسابی همچین حرفی زده

Peiman

مثل اینکه ویدیو ایراد پیدا کرده

ahmad

اره پخش نمیشه منم یه جای دیگه نگاه کردم

سینا عطایی

بله حق با شماست
ویرایش شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h